2009. december 29.

Szerelem

Déry Tibor/Makk Károly - Szerelem

Tegnap este véletlenül bukkantam rá a Duna Tv-n. Rég láttam már.Nagyon szeretem ezt a filmet (könyvben is).
Annyira szép! Végig bennem a várokozás, hogy a férfi mikor ér már haza. És olyan szép, mikor a szobában, míg nincs otthon a felesége beleszagol a nő blúzába... (ezt én is művelem ám a férjem pólóival...) És amikor döbbenten nézik egymást, amikor újra találkoznak...

Bár annyi szomorúság ért mostanában, igyekszem pozitív maradni. Az ünnepek előtti idegbaj rajtam is kijött, de aztán minden megoldódik a karácsonyfa fényében.
Ragyogóan süt a nap. December ellenére, mintha csodás tavasz lenne.
Szerelmesebb vagyok, mint valaha!
És annyira igyekszem megőrizni ezt az érzést, nyugalmat, jókedvet mindhármunk számára!
Hah!
Ma rettentő szentimentális vagyok!
Sorry...

5 megjegyzés:

  1. Édes vagy, Barbi!
    Annyira,de annyira jó volt olvasni a soraidat! Légy mindig ilyen boldog! :o)

    VálaszTörlés
  2. Hú ez a sok blogbejegyzés...már nem tudlak követni...:)
    De egyetértek ....én is naon szerelmetes vagyok még mindig:DDDD

    VálaszTörlés
  3. De jó ezt olvasni, Barbi! :) Drukkoltam neked nagyon, hogy újra magadra találj, lassan azt hiszem sikerül a sok teher ellenére. Annyira örülök!!!

    VálaszTörlés
  4. Nem ,nem szentimentális vagy,hanem egy tündéri,érző lelkű nő!:)

    VálaszTörlés
  5. Annyira szeretem olvasni bejegyzéseidet s a sorok mögött olvasva, így ismeretlenül is úgy gondolom, nagyon igaza van az előttem szólónak.Jómagam jópár blogot olvasgatok rendszeresen, de elmondhatom, a tied tartalma nagyon közel áll ahhoz, aki én vagyok. A narancsos tortát én is elészítettem, nagy volt ám a sikere. Holnap nekilátok a sütés nélküli almásnak is. :) Köszi a recepteket.
    Kívánok gazdagon megáldott Új Évet neked szeretteiddel egyben.
    Rita

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online