2009. december 30.

Rose és Virtue Sampler

Itt a két utolsó ajándék, amit ma adunk át.
Reményeim szerint ma már nem kerülnek gép elé a leendő tulajdonosok. :D

Rose

Ő Clemence párja, akit a Nosztalgia teásdobozra hímeztem.
Egy szálon egy szállal, tehát ez is mini.
A forrás ugyanaz. Egy doboz tetején landolt ő is. Egy kis tafttal.
A dobozt nem én festettem le, kész darab volt, hozzá válogattam a színeket.
Apróságokat rejtettünk bele. Andi sógornőméké lesz.


Virtue Sampler

A Virute Sampler mintát még Zsuzsától rendeltem és a swap1 játékban Michelle-nek hímeztem ki a nagyobb változatát. Persze miniben, úgyhogy az sem lett nagy. :D
Ez most 2 szálon 2 szállal készült. Egy cserebere során szerzett dobozt bepácolt Zsolti és én kis varrósdobozzá 'varázsoltam'. Az apró arany mintás tűőr levegőn száradó gyurmából készült, mágnessel a közepében.
Andi sógornőm édesanyjáé lesz.


A 2009-es évben hímzett, varrt munkáimról már nem lesz időm montázst készíteni. Rengeteg mindent készítettem az idén. Sok apró, haladós darabot.
Biztosan szép lenne végignézni. Aki kíváncsi, ott a linkbar.
2010 nálam a Magamnak Alkotás Éve lesz! :D Persze csurran-cseppen ajándék is... ;D



Mindenkinek nagyon boldog
(az ideitől sokkal boldogabb)
új esztendőt kívánok!

:D

12 megjegyzés:

  1. Drága Barbi, boldog új évet Nektek is, vidámsággal, örömmel, egészséggel, sok hímeznivalóval :)

    Az ajándékok bámulatosak, igazán "Barbis" darab mind :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Barbi!
    Neked is nagyon boldog új évet kívánok!
    Ezek a dobozok fantasztikusak lettek, én is boldog lennék, ha ilyen szépséget kapnék :-) :-)
    Vidám, kreatív 201-es évet Drága!

    puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog, Újévet kívánok, Neked, drága Barbi!
    A hímzéseid ámulatba ejtőek!!! Megyek is...nézegetem az idén készült szépségeket!!! :O)

    VálaszTörlés
  4. Barbi, a dobozaid... :O Gyönyörűségesek, finomak, nem sorolom tovább!
    Megérdemled, hogy jövőre a saját kedvedre hímezz :)
    Nagyon boldog új évet kívánok nektek, szeretetben, egészségben. Legyen olyan évetek, amilyet elképzeltek magatoknak, amikor miden kívánságotok teljesül!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép dobozaid vannak! gyönyörűség nézegetni :))

    Neked is sok boldogságot kívánok! Sok puszi!

    VálaszTörlés
  6. Csodálatosak lettek ezek a dobozok!!!:)

    B.Ú.É.K.!

    Puszi!

    VálaszTörlés
  7. Happy New Year I wish you many blessings for the coming year. The hug from Mexico with affection.

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek a dobozkáid, nagyon-nagyon ízléses darabok!
    Boldog, eredményekben és sikerekben gazdag 2010-et kívánok Neked és családodnak!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ajándékokat készítettél, tényleg csodás "Barbis" darab mindegyik!!!

    BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT!!!

    VálaszTörlés
  10. gyönyörűséges ajándékok!
    Gratulálok hozzájuk!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online