2009. december 9.

Mexikói csomag!

Na, kérem, akkor mesélek!
Már a múltkori csomagom is egy meseszép messzi országból érkezett, hát ez meg még messzebbről!
Mexikóból!
Bizony ám!
A Nina által szervezett Swap 3. körében Encarna lett az angyalkám!
Hát mit mondhatnék, Encarna egy figyelmes, bőkezű, mindennel kényeztető angyalka!
Szétnéztem a blogján is, csodás dolgokat hímez!

Rengeteg dolgot kaptam, kezdem sorolni:

Hímzett egy gyönyörű karácsonyi ajtódíszt (már mindennek találtam ám helyet nagy körbesimogatásuk után), hagyományos karácsonyi színekben, ahogyan én szeretem.
Aztán lesznek most már csodás mexikói kerámiáim! Egy kis gyűszű, egy bájos napocska (nagyon szeretem az ilyen nap-motívumokat) és szép színes kereszt és a kedves szavakkal teli képeslapot is egy kis kerámia négyzet díszíti! Gyönyörűek!
Tett a csomagba még két kis függőt, amiket én ollóőrnek gondolok és fogok használni.
Aztán sok-sok gyönyörű figurás és kagylógombot (sajnos későn vettem észre, hogy a fotón a kagylógombok bizony hasalnak),
angyalka figurát, szalagokat, szép karácsonyi textilt és szíves, színes gombostűket, egy egészen apró mexikói baba is lapult a csomagban.
Ó, és még egy helyes bizsu fülbevalót is kaptam, nagyon szép és szerencsére az én fülem bírja! Remélem, nem hagytam ki semmit!
Annyira eltalált minden szépséget Encarna. Pedig nagyon nehéz lehet egy külföldi blogosnak ajándékot készíteni, válogatni (én is sokat törtem a fejem az első swapnál), mert a blogom is csak az anyanyelvemen írom, ha erre téved egy külföldi nem igen tudhatja, hogy az épp aktuális fotó a saját munkám, vagy mástól kapott ajándék, hogy milyen az ízlésem, milyen tárgyakat kedvelek.
Nos, Encarna nagyon sokat nézelődhetet, kutathatott nálam, mert nagyon szívemnek kedves dolgokat küldött!
A borítékot is lefotóztam, mert még soha nem láttam egy borítékon ennyi bélyeget! :D

Dear Encarna!
Thank you so much!
I'm so happy!


12 megjegyzés:

  1. Drága Barbi, csodás dolgokat kaptál! :) Megérdemled ;) Bevallom, kicsit irigykedem a csomag-özönöd "láttán". :)
    Azon azonban nagyot nevettm, hogy Encarna, csak két mondatot kapott ;))))

    VálaszTörlés
  2. Írtam már neki mailt! :) És hát nem beszélek nyelveket, de ennyi még nekem is megy.

    VálaszTörlés
  3. csodás dolgokat kaptál, használd őket egészséggel! gratula! örülök, hogy örülsz;o)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és sokféle ajándékot kaptál, örülhetsz !

    A virágod is csodálatos, emlékszem tavaly is szép volt.
    Képzeld az enyém is növeszti a bimbót!

    VálaszTörlés
  5. Ejha! Csodálatosan szépek! Várom a belőlük készült apróságokat!:*)

    VálaszTörlés
  6. Hű, Barbi, de szuper meglepiket kaptál!
    És igen, én sem panaszkodhatok!:o) Először nem tudtam, miért mondod, hogy szerencsés szériám van, aztán láttam Valika bejegyzését.
    Megkaptam a pohárkás angyalkát épségben és még mindig nagyon tetszik, de még Dia lányomnak is! Hónapokig fogom nézegetni! Köszönöm szépen, Barbi a kísérővel együtt! Nagyon aranyos vagy!

    VálaszTörlés
  7. Csodasok szépséget kaptál. Gratulálok Encarnának, s te pedig használd őket egészséggel.

    VálaszTörlés
  8. Micsoda gyönyörűségeket kaptál, nem győzök gyönyörködni bennük. Minden olyan meseszép! :)

    VálaszTörlés
  9. Klassz ajándékokat kaptál, nekem a hímzés tetszik a legjobban,annyira szép.
    Nézegettem az előző bejegyzést is, csodás az orchideád, az enyémek most bimbóznak.Szép tárgyak maradtak rád nagymamádtól, annyira jó nézegetni az ilyen régi dolgokat...Ábel édes, ahogy alkotgat az asztalkánál.Marcinak is ilyen volt,nagyon praktikus és nagyon szerette, még 5-6 éves korában is szivesen "dolgozgatott" rajta.

    VálaszTörlés
  10. Drága Barbi!
    Nagyon sok szép gyönyörűséget kaptál, mert MEGÉRDEMLED! Annyi sok szeretet árad folyamatosan a blogod írásaiból, és a mostani valjuk be nem túl vidám évedben mindez hátha megmelengeti óriási szívedet!

    Millió puszi

    VálaszTörlés
  11. Ó, Dia! Nagyon köszönöm! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online