2009. december 16.

Megvagyok!



Eltűntem, de megvagyok.

Helyzetjelentés röviden:

Hóesés,
galamb,
címke,
szótagok,
karácsony,
barátok,
Komód,
Pif.

Na jó, bővebben:
:D

Hóesés:
igen, nálunk is leesett a hó, tettünk délelőtt egy kis sétát a hóesésben Ábellel. Aki kivételes módon két napja felveszi a kesztyűt (rájött, hogy milyen jó is az)! És babanyelven jól körbemagyarázza mindenkinek, hogy esik a hó és fentről és fehér és milyen szép és esik a hó...

Galamb:
kapcsolatba léptünk egy galambbal. :D Egyre jobban érdekli Ábelt is a madárles. Jókat mulat, amikor a madarak veszekednek. Egy egészen közel jött hozzánk, amikor épp magot szórtunk a kiüresedett táljukba. Nem szeretem a galambokat, mióta tudom róluk, hogy milyen piszkosak és betegséget terjeszthetnek. De míg a párkányon ülnek szépek, nem zavarnak. Bár jobban örülnék, ha szép kis cinkék és vörösbegyek jönnének megint, de ők valahogy elmaradtak a méretes galambok és rendetlen verebek mellől.

Címke:
gyártottam magamnak címkéket! No, nem varrhatót, hanem ragaszthatót. Nagy pakolásaim közepette (aminek még nagyon nincs vége...) ráakadtam pár ív öntapadós papírra, és arra kreáltam. Egész kis egyszerű, de nekem tetszik és fekete-fehér, mert nincs most színes patronunk. Egyszer majdcsak lesz textilből is. Egy készülő doboz alján már ki is próbáltam.:D


Szótagok:
Ábel lassan nem Bábel többé! :D Elkezdett szótagokat mondogatni. kérem-ké, apa-pa, anya-nya, hoppá-oppá, Peti-ti, mama-mama, baba-baba. Csak szótagok, de célirányosan használja, és már érdeklődik, utánozgat. Már ez is haladás! :D Utánozza még egyes állatok hangját: nyau, vau, bú, bee, csip. :D Cukiiiii!

Karácsony:
ez most a leghúzósabb téma. Nem látom az alagút végét. Félek, hogy nem leszek kész mindennel. Sok kézműves meglepit vállatam be, de nem tudom, tudom-e teljesíteni. Baromira igyekszem, van hogy éjjel negyed 1-ig hímzek. Egy bizonyos ajándékot már harmadjára varrok át, mert nem tetszik. Szóval, mint a Luca széke... Aztán olyan ajándék is van, amit online rendeltünk és még nem érkezett meg. A mai világban ez olyan gáz, más csomag másnap itt van. Ezek meg kóvályognak valahol, vagy még fel sem adták.

Barátok:
A nagy készülődés közepette nem szeretném cserbenhagyni a drága barátaimat sem, ha valakinél ritkán jelentkezem, a fentiek az okai. Nincs semmi egyéb probléma. Ezt üzenem az erre járó barátaimnak és rokonaimnak is. Puszi! :D Ja, Szera, nem feledtem azt sem, amit Neked ígértem!

Komód:
Ígérem, hogy a következő bejegyzésem egy élménybeszámoló lesz a Komdóról. Hisz egy párszor már mondtam!

Pif:
Végül, de nem utolsó sorban Anice-nek, Csiginek, Mazsolának, Krisztinek és Andinak üzenem, hogy a pif és cserebere ajándékokat már csak januárban postázom. Köszönöm a türelmeteket, és sajnálom, hogy így alakult. Húzós nekem ez az évvége. De remélem, kárpótol mindenkit a csomag, ha megérkezik! :D

Na pá! Nem tudom mikor jelentkezem legközelebb. :D

3 megjegyzés:

  1. Drága Barbi!
    Jó újból hallani Rólad!
    A hó itt is szakadatlanul esik, de én nem szeretem :-(
    Az ajándékok készítésével valahogy én is így vagyok és tegnap még arra is rájöttem, hogy már csak egy hét van... és még három takaró nincs kész..... :-( :-(

    Kitartás, utána jön a jól megérdemelt pihenés!!!!
    sok puszi

    VálaszTörlés
  2. Barbi ! majd jövőre előrelátóbb leszel és nem torlódnak a munkáid.
    Ezt is meg kell tanulni.
    Hó már nálunk is van.
    Jó lesz az élménybeszámolót meghallgatni.
    A galambokat én is szeretem, a 8 literes fazékban jó sok zöldséggel a levese hmm..:))

    VálaszTörlés
  3. A tennivalókkal kb. hasonlóan állok, mint Te! :o) De én most épp arról próbálom meggyőzni magam, hogy attól még szuper lesz a karácsony... ha nem lesz minden úgy, ahogy elterveztem és nem készül el mindaz, amit szerettem volna. Lehet, hogy egy-két ajándék a szívemnek kedves emberekhez majd csak januárban ér oda, de azt is tudom, hogy ők akkor is örülni fognak neki...
    Próbálj meg lassítani egy kicsit... tudom nehéz, de utána sokkal könnyebb lesz! :o))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online