2009. december 27.

Meglepetések...

...melyeket már leleplezhetek. :D


Anyukámnak akvarell képecskéket festettem.
Régóta nyúz már, hogy neki is fessek. Megkapta a lila virágos képet is, ami a Komódban megmaradt.


Hímeztem neki egy bannert is. Ugyanazt az angyalkát, mint Diának a swap3 játékban.

Öcsémék is kaptak egy angyalkás bannert.

Készítettem nekik házikós ajtódíszt is.




Timi sógornőmnek pedig egy patchwork terítőt varrtam (ez volt ama bizonyos ajándék, amit háromszor varrtam újra, mert valami mindig hibádzott). Élénk színei illenek a konyhájukba. A csempéjük "ogre"zöld a függönyükben pedig van pink.

Van még két ajándék, amit én készítettem, de azokat a napokban adjuk át, ezért még mindig nem mutathatom.

A karácsony egyébként nagyon máshogy telt, mint ahogyan elképzeltem. Csendesen, békésen, de sok szomorúsággal is. Azért vidámság is akadt. Tesóméknál voltunk Szenteste, és sokat nevettünk, beszélgettünk.

Karácsony napjára összeszedtem egy vírust. Semmi tünetem nincs egy kis reggeli köhögésen kívül, viszont a fejem búbjától a talpamig mindenem rettenetesen fáj, alig bírok mozogni. A doki szerint (mert ma végre oda is eljutottam), nem influenza. Remélem, mielőbb kilábalok belőle, és a család nem kapja el.

A fotók rémesek, hófelhőktől szürke szobában nem lehet normálisat készíteni. Bezzeg ma süt a nap. ;)

8 megjegyzés:

  1. Jobbulást!

    Te, az ajándékok...fantasztikusak! Az a festmény.... Nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ajándékokat készítettél:))
    Jobbulást kívánok Barbikám!:)

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a festményt! Csudaszép lett!

    VálaszTörlés
  4. Barbi, gyors jobbulást kívánok!

    Gyönyörű ajándékokat készítettél, nem is értem, hogy volt időd ennyi szépségre! Biztosan nagy örömet szereztél mindenkinek ezekkel a kedves ajándékokkal!

    Remélem szilveszterre már teljesen kilábalsz ebből a rejtélyes vírusból!

    VálaszTörlés
  5. Barbi!
    Gyönyörűségeket alkottál! A banner ott lóg a bejárati ajtónkon, hogy mindenki lássa :-)
    A festett képek gyönyörűek!!!! Lehet, hogy még egyszer meglepetem magam vele?! :-)

    jobbulást és sok pihenést ezer puszival!

    Dia

    VálaszTörlés
  6. Komolyan tátott szájjal bámulok! Gyönyörűeket alkottál! Áruld el, honnan volt ennyi mindenre időd????! Eszméletlen! Lehet, hogy te rájöttél, hogyan kell 48 órát csinálni a 24-ből?? Áruld el, kérlek ;))))

    VálaszTörlés
  7. gyögyörű ajándékok!wow!
    a házikós ajtódísznek a mintáját megosztanád velem? léci! :-D
    lapappilon@gmail.com
    üdv

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ajándékokat készítettél! Gratulálok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online