2009. december 22.

Még pár karácsonyi dekor



Ninánál megtetszettek a mézi figurák, varrtam én is négyet szép cserebere filcekből. Én fehérrel öltöttem össze, hogy kicsit a díszítő habra emlékeztessen. Apró szívecskékkel raffiára fűztem. Mivel az előszobában kapott helyet (a most mutatott díszekkel együtt) vakuval kellett fotóznom, mert itt nincs elég fény.

Egy séta alkalmával Ábellel találtunk egy helyes kis ágacskát. Erre country stílusú szívecskéket varrtam, fa gombokkal.

És végre elkészült a már rég elkezdett Jeanette Crews angyalka. Ez tulajdonképpen Mazsola ajándéka, hisz tőle van a bannerakasztó a fényes hímzővászon és a szép karácsonyi textil is. :D
Még egyszer nagyon köszönöm Zsófi a hozzávalókat! :D
A szöveg szebb lenne egy magyar otthonban magyarul, de őszintén bevallom, nem volt humorom kiszámolgatni, hogy melyik szó hová kerüljön, és magyarul lényegesen hosszabb is lett volna.

Nagyon szeretném még belezsúfolni az időmbe a kiszabott fenyőszoknyánk összevarrását és mivel a fenyődíszeink most country stílusúak lesznek, egy ilyen fára illő csúcsdísz-angyalkát. Hát nem tudom, belefér-e még a teendőkbe...

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szepek a diszek, sok sikert a meg hatralevokhoz, de az mar biztos, hogy nagyon szep lesz minden. Mutass majd meg kepeket :) A farol is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek. :) A hímzésed különösen megfogott. :)
    Hasonlóképpen vagyok: kellene még egy talptakaró (mert idén, sajnos, nem gyökeres fánk lesz) és pár új díszt is varrok. Jaj, de kevés az idő! (Majd megmutatom, én hol tartok. :) )

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikusan szép lett mind! Micsoda hangulat van már nálatok!
    Boldog karácsonyt kívánok nektek!

    Szeretettel: Dorka

    VálaszTörlés
  4. Annyira jók a dekorációid! Nagyon tetszik mind!
    Boldog Karácsonyt Barbi, töltsd úgy az ünnepeket, ahogyan szeretnéd, meghitten, családi körben! Puszi!

    VálaszTörlés
  5. A mézes emberkék teljesen elvarázsoltak! :)

    VálaszTörlés
  6. Barbi! Nagyon szépek és hangulatosak lettek a díszeid! Ezek a mézik nagyok aranyosak lettek, elteszem jövőre az elkészítendők listájára :-)
    Annyi mindent szeretnék még én is elkészíteni, de én még holnap is dolgozom.... És még be is kellene vásárolnom, és még takarítanom is, és még... Na, nem is gondolkodom, csak élvezem a karácsonyi hangulatot a sok gyönyörű blogon, köztük a Tiéden is!!!

    millió puszi

    Dia

    VálaszTörlés
  7. Valahol nekem is voltak ilyen mézikék és égen-földön nem találom. :( Így a lépcső dísz nélkül maradt, de még van egy-két nap. :)
    Nagyon szép lehet Nálatok! :)

    VálaszTörlés
  8. Tündéri díszeket készítettél. Árad belőled a kreativitás, a szépérzék.
    Kívánok neked és családodnak békés, boldog karácsonyi ünnepeket!

    VálaszTörlés
  9. Szuperek a mézesek, nagyon megkívántam őket. Az angyalkás bannered meg nagyon édes lett. Tudtam, hogy jó helyre kerülnek ezek az apróságok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online