2009. december 28.

Karácsonyfa sok-sok szívvel



Kíváncsiak voltatok, hogyan is mutatnak majd a zsákvászon szívecskék a karácsonyfán. Hát így! :D Nekem nagyon tetszik! Minden díszünk natúr, kevés matt vörös gömbbel. Nem zsúfoltuk túl és az angyalhajakat és boákat is mellőztük (ezekért nem vagyok odáig). A fényeknél is az egyszerű, fehér fényűt kedvelem. Minden kedvemre való, de a csengettyűk a kedvenceim! Találtam szép kész filcdíszeket is, jövőre bővítem a mennyiséget. :D Tavaly Ábel tarolt, leszedett pár díszt, az idén nem! Nagy, okos fiú már! :D


Lett pici Betlehemünk is. A kis épületet még régebben rendeltem figurák nélkül. Az aljába dzsungelmohát ragasztottam, és idén találtam hozzá nagyon édes figurákat. Igazi, kisgyerekes otthonba valók! :D
A fenyőszoknya is elkészült visítva, végszóra. Vatelinem már nem volt itthon, így nincs még tartása. Jövőre feljavítom ezt is. És egy körgyűrűvel még kibővítem, hogy nagyobb legyen, mert így alig lehetett látni a fa alatt.



4 megjegyzés:

  1. Jaj, de szép ez a fenyőszoknya! :) Nálunk is matt piros gömbök vannak, varrott díszekkel, és van ugyanilyen, antik hatású gömb csengőnk. :)
    Helyes a betlehemetek is. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is a fenyőszoknyát emelném ki, olyan kedves darab lett!
    nagyon örültek a szíveknek a családtagok, ajándék mellé tűztem, de önmagában is adtam barátoknak egy kis csokival:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves lett ezekkel a szívecskékkel a fenyőtök! Ezzel a Betlehemmel meg a fenyőszoknyával...szóval mindennel együtt olyan meleg, otthonos Karácsonyotok lehetett!:o)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és ízléses fátok lett. Olyan igazi.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online