2009. december 11.

Jazz-karácsony


Először is,
szeretném megköszönni Treborettának ezt a helyes képeslapot.
Ez egy blogképeslap, amit továbbküldhetünk egymásnak. Nem nevezek most meg blogbarátokat. Mielőtt még valaki szóvá tenné, hogy miért, azért, mert olyan sokan vagytok, akiknek szívesen küldenék karácsonyi üdvözletet, így megtehetem.
Sok szeretettel minden blogbarátomnak és olvasómnak!

A másik:
feltöltöttem a blogomra egy kis karácsonyi zenét. Én ilyenkor (sőt már hamarabb is) folyton karácsonyi zenéket hallgatok.
Az én kis lejátszómon van sok Enya, sok jazz, mert odavagyok mindkettőért, és egy U2 szám. Mind-mind nagy kedvenc, a favorit azért a U2. Ha valakit viszont zavar, akkor csak nyugodtan kapcsoljon szünetre (II).
:D

3 megjegyzés:

  1. Nagggyon klassz!!! Ez is meg az is!! Köszi!!!
    Én is egyfolytában karácsonyi dalokat hallgatok.... :))))

    VálaszTörlés
  2. Kukkants be hozzám egy pillanatra! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online