2009. december 2.

"Előkarácsony"




Olyan szépen indult ez a mai nap!
Korán összekaptuk magunkat Ábellel.
Persze a korán relatív. Annyi a teendő reggel (evés, pelus, ágyazás, öltözés blabla...), hogy ha már 9-kor el tudunk indulni dolgunkra, az korán van. Magamra szedtem a fekete ruhákat, amiket nemcsak a rendeltetésük, színük miatt utálok, hanem mert mindig minden darab egy merő szösz, utálom szedegetni róla, de azt sem szeretem, ha olyan marad. A gyász számomra nem ezen múlik, de hát a héten temetik mamát, illik viselni. Utána is fogom még, nem tudom meddig. Nem nézheti folyton Ábel sem a feketét.
Sokkal szebb úgy gondolni mamára, hogy végigsimítom a tőle kapott terítőt, virágot teszek a szintén tőle kapott kristályvázába. Finom sütit tálalni a szép porcelánban. És arra gondolni, hogyan fogta Ábel mama mutatóujját a kis kezével, ha felmentünk hozzájuk.
De elkalandoztam.
Szóval összeszedtük magunkat Ábellel és útnak indultunk a városba pelenkáért, tápszerért és egyéb fontos dologért, ami a környéken vagy nincs, vagy drágább. Mázlinkra csodás nap van ma is (miért ne tegnap esett volna, amikor fotóznom kellett).
Jó nagyot tudtunk sétálni (na jó, Ábel ült a babakocsiban) a tiszta levegőn. Igaz, tropa lettem a cuccok felcipelésétől, de ez mindennapos. Aztán vissza le, mert elfelejtettem vinni a swap3 ajándékot és bizony már fel kell adni. Na újra le (most már Ábel is gyalog), posta. Kifelé jövet megláttunk egy csuda sárga darus autót, amiről a fenyőket díszítették itt nálunk a téren. Ábel odáig volt! Este is lehozom fénynézőbe! (Az előszobai girlandot is folyton be kell kapcsolni - remélem nem ég ki karácsonyig - nézi a csillagot rajta és az angyalt.)
Aztán találkoztunk Kriszti baránémmal és Danával is! Jó ideje csak kutyafuttában láttuk mi négyen egymást, mert a csajok sokáig betegek voltak. De újra dúl a szerelem! Kézenfogva sétáltak a csöppek!
A boltot is megjártuk, és mire hazaértünk jött az ebéd és a szundi.

És jött egy csomag is! :D
Tulajdonképpen most értem a lényeghez. De most jól esik mesélni.
A csomag Krisztitől jött!
Egy kis ajándékcserében már réges rég megegyeztünk. Egy percig sem feledtem. Készül az ő meglepije is. De arra nem számítottam, hogy mostanság jön az övé! Nagyon megörültem! Hát még mikor kibontottam! Csodás hardangerrel díszített tűpárna és ollótartó! Nagyon szépséges mindkettő! Én már olyan rég szeretném kipróbálni a hardangert, de mindig odázom. Most megint fellelkesültem! A színe is nagyon tetszik! Tett még a szépségek mellé illatos DMC fonalat (Mandula! Mmmm! Abból készül a marcipán is! ;)). Finom teákat, csokit.
És csodás kis csipkés hópelyheket.
A nap hátralevő része végérvényesen bearanyozva!
Nagyon köszönöm Kriszti!
Ezeken a bús napokon különösen jólesik!
És nem kimondottan az ajándékokra gondolok, hanem a kedves szavakra, amit másoktól is kaptam!
Köszönöm!

8 megjegyzés:

  1. tényleg szép napod volt;o) és szépeket kaptál:o)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy sikerült egy kis mosolyt csalni az arcodra, ezekben a napokban.

    Nem akartam elrontani a meglepit, ezért nem szóltam, hogy postán van a csomag. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a napod pompásra sikerült mindent összevetve! Teljen sok örömöd mindenben!

    VálaszTörlés
  4. Mert megérdemled!:) És mert szeretünk!:)

    VálaszTörlés
  5. Legyen sok-sok szép napotok. Megható ahogy Nagyamádra gondolsz...

    VálaszTörlés
  6. Megint elérzékenyültem az írásodon. Vera nővérem jutott eszembe. Én is hordtam a feketét és ma is az van rajtam. Jól áll szeretem de ha felveszem Ő jut eszembe. Meg máskor is. Sokszor, minden nap. És azt gondolom , igen igazad van, a gyászunkat nem a ruhánkkal fejezzük ki.
    Az ajándékod csuda klassz. Jó kis technika ám ez is! És haladós.

    VálaszTörlés
  7. Tesóajándék!:) Nagyon szép a Tiéd is!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online