2009. december 19.

Élménybeszámoló


Már olyan rég megígértem, hogy elmesélem a komódos élményeimet. Nem is tudom, hol kezdjem...
Először is, nagyon jól sikerült!

Szívesen megismételném jövőre is (persze, ha van rá igény), de nem tudom, összejön-e majd, mert szeptembertől sajna vissza kell mennem dolgozni.
Bizony, az a fránya pénz... Ábi bölcsis lesz.

Na, de térjünk vissza a Komódhoz.

Kb. 45 tárgyat tettem fel, és mindössze 9 maradt, aminek magam is jó hasznát vettem. Pont azok maradtak meg egyébként, amikről azt hittem, gyorsan gazdára lelnek. Hát igen, sosem lehet tudni előre.
Végtelenül boldog vagyok, mert minden nagyon jó helyre került! Sok apróságom blogbarátokhoz, akik tudom, megbecsülik majd. És kedves új ismerősökhöz, akiktől nagyon barátságos leveleket kaptam mind a Komódról, mind a tárgyakról. A ti kommentjeitek is nagyon meghatottak! Szinte már szuperlatívuszokban dicsértétek az ötletet, és ez annyira, de annyira jólesett! Köszönöm!
Egyébként nagy százalékban csereberéket kötöttem. És sokszor azt hiszem bőkezűbbek voltatok a kelleténél, teljesen elhalmoztatok mindenféle jóval. A vágylistám nagy része teljesült ám! :D
Teljesség igénye nélkül sorolom: kaptam bannerakasztókat, hímzővásznakat, filceket, rengeteg apró-cseprő gombot, charmot, szalagokat, zsinórokat, csipkéket, dobozokat, anyagokat, hímzőfonalakat, mágneszárakat, gyűrűalapokat, még gyönyörű kékfestő vásznat is! Dőzsölök! Máris hasznát vettem nagyon sok darabnak! Akik küldték, azok majd felfedezhetik egy-egy munkámon. :D És életemben nem volt még ennyi teafilterem itthon, mint most! :D Van miből válogatni!
Most már csak abban bízom, hogy tényleg megelégedéssel vettétek kézbe a szívvel készült tárgyakat! Mindent köszönök! A csereajándékok küldőit pedig csupán azért nem említem név szerint, mert a kis "üzletek" magánúton, emailben kötettek, szerintem maradjon is így. Persze, ha valaki szeretné, megmutatom, hogy mi az, amit tőle kaptam, szóljon bátran! :D


Végül pedig nektek szegezem a kérdést:
Kinyíljon-e jövőre is a Komód?
Ha igen, milyen tárgyakat látnátok szívesen azok közül, amik most is szerepeltek, vagy milyen új dolgokat szeretnétek?
Ha érdekel benneteket a dolog, akkor már azt hiszem nyár közepén nekiesek, hogy időben kész legyen minden! ;D


Hálás köszönet mindenért!

9 megjegyzés:

  1. Az én válaszom: "Nyíljon ki"!!! :))
    Köszönöm neked Barbi azokat a szépségeket, amiket készítettél. :))

    VálaszTörlés
  2. Igen mindenképpen nyiljon meg a komod "ajtaja"!Én szívesen látnék még sok sok kitüzöt, mind a madárkás amit megvettem töled, mert annyira szépen elkészítetted, és szerintem nem sokan készítenek kitüzöket itt a blogon, tehát az biztos jó üzlet lenne.Vagy legalább is én vevö lennék ismételten.:D

    VálaszTörlés
  3. Szívből gratulálok a Komód sikeréhez, de nem lep meg, hogy sikeres volt :)) És igen, legyen jövőre is feltétlenül!
    Sok kedves kis BARBIS aprósággal :)
    A kitűző, táskadísz, ollóőr, tűmágnes, stb kis csetreszek szerintem mindig kelendőek lesznek :)

    (UI: az ellenőrző szavam permin, ez most azért vicces :D kár, hogy nem zweigart :D )

    VálaszTörlés
  4. Barbi, drága ez nem kérdés! Kérünk komódot! Nem adnék ötleteket,m ert szerintem sokkal jobb, ha te találod ki, mi is legyen benne.

    VálaszTörlés
  5. Legyen Komód jövőre is! Csodaszép dolgokat kaptam tőled, majd minden nap használom az epres tűgyűrűmet:)

    VálaszTörlés
  6. Drága Barbi!

    Én idén sajnos,(szánom-bánom rendesen) lemaradtam a Komódról, és a Komódban megbúvó csodákról!

    Nagyon szeretném, ha jövőre is kinyitnád! Szeretnék én is belekukkantani! :o))

    Puszillak!

    VálaszTörlés
  7. Igeeen! Legyen! Olyan jó volt gyönyörködni a titkos fiókocskáidban... bár nem mertem jelentkezni értük, de ígérem, nem hagyom ki, ha újra lesz!!!

    VálaszTörlés
  8. Barbi, szerintem ez nem kérdés! Persze!!! igaz nem voltam a vásárlók között, de egy élmény volt várni izgalommal, hogy mik is lehetnek a komódban és ámulni azon a sok szépségen amit TE alkottál!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online