2009. december 3.

Célbaért

... a swap3 ajándékom!
Annyira örültem, mikor az elején kiderült, hogy az én drága Dia barátnőm angyalkája leszek! :)
Annyi kedvességet kaptam Tőle, mióta ismerjük egymást (sajnos személyesen még nem), hogy boldog voltam, amiért ezúton részben viszonozhatom.

Készítettem Neki egy kis vetítést is, sikerült is feltennie a blogjába. Én látom, Ő viszont nem. Nem értem miért. :( Nézzetek majd be hozzá, hátha nektek betölti a gépetek, szerintem aranyos. (Megjegyzés: most már látja Dia is! :))
ITT is megnézhetitek!

Megmutatom apránként is, mit küldtem:

Kapott tőlem egy angyalkás bannert. Kékben, mert ez volt a kívánsága.
Egy karácsonyi zoknit hímeztem/varrtam a kisfiának. Megtömtem édességekkel.
Kapott tőlem egy angyalkát, ami bobinaként is használható, de díszként is megállja a helyét, ha a glóriájára aranyzsinórt tesz Dia.
Hímeztem egy újabb tűpárna-gyűrűt. Rózsásat, félöltésekkel.
Megkapta Dia az egyik "komódos kincset" is. A szíves fonaltartó tűőrt. Rajta saját festésű fonalakkal.
És pár gombocskát (amik egész méretesek lettek, de azért bízom benne, hogy Dia fel tudja majd mindet használni).
Tettem még a csomagba gombokat, flittereket, csokit és finom illatú füstölőket. Remélem, szereti az ilyesmit. A formázott tárgyakat mind levegőn száradó gyumából készítettem.
Szerintem igazán vidám, színes kis csomag lett. (A színekre értem, a tartalmáról Diának kell nyilatkoznia. ;))

Nagy öröm Dia, hogy Neked készíthettem mindezt!

További fotók és egyéb rövid leírás a tárgyakról ITT!

13 megjegyzés:

  1. Jaj, mennyi szepseg! Dia biztosan nagyon orult ennyi kincsnek! Mind nagyon tetszik! Es a vetites is Dia blogjan :) Csak nem maga a Mikulas kezbesitette az ajandekot? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ajándékokat készítettél! De én nem irigylem Diát. Holnap postázom én is a neked járót-a héten eléggé betegesek vagyunk sajnos, de egyébként is le vagyok lassulva.

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép ajándékokat készítettél:o)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon bejött a vetítés és gyönyörűségeket készítettél, nagyon szuper minden!!!!! :)))))))))))))

    VálaszTörlés
  5. Az ajándékok szuper szépek, és a vetítés nagyon klassz:-)

    VálaszTörlés
  6. Itt is nagyon köszönöm Barbi, a videót, az ajándékokat, a kedves sorokat és a sok szeretetet, ami árad a munkáidból! Ezer és még egy hála és egymillió puszi

    VálaszTörlés
  7. Hű, de mesés csomag! :)) Nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  8. Köszi, annyira aranyos vagy:) Neked is boldog névnapot druszám!:)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Barbi!
    Kívánunk Neked Nagyon Sok Boldog Névnapot!
    Puszilunk: Éva és Lilla

    VálaszTörlés
  10. Babra, Éva, Lilla: köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép ajándékokat készítettél!


    Boldog névnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  12. Húúú, fantasztikus csomagot állítottál össze!

    VálaszTörlés
  13. Azt hittem, írtam ide Neked, de a csajok biztos közbeszóltak:)
    Nagyon klassz ajándékokat készítettél, igazi barbis nyalánkságok!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online