2009. december 8.

Beígért fotók

21 virágos, orchideás
(Timici mindig elmondja a virágom latin nevét, én mindig elfelejtem lejegyezni)

nagymamás, emlékes
(van, ami most került hozzám, van, ami akkor, mikor még mama élt)

Ábeles, rajzolós
(a rajzlap kereteit még nem igen tartja be, de ügyesen fogja a ceruzát)


Sajnos a "kész" ajándékot nagyon elkiabáltam, tegnap még egyszer átvizsgálgattam, vasaltam, és rájöttem, hogy bizonyos részével nagyon elégedetlen vagyok, úgyhogy még lesz dolgom vele. Remélem sikerül korrigálnom.
Most megyek rendet rakni a varrós/hímzős szakaszon, mert rémes mi alakult ki a Komódra készülés alatt. Szeretnék rendezett szekrényekkel átlépni az új esztendőbe.
:)

9 megjegyzés:

  1. áááááá, micsoda merénylet! ilyen csodálatosan szépséges orchideát mutatni, mikor az enyémek még csak most hoznak szárat:o)))
    szépséges a dendrobium-phalád;o)
    az enyém csak növöget, de semmi hajlandóságot nem mutat a virágzásra:( ellenben a Phalák most hozzák a virágszárakat szépen sorban;o)úgyhogy azért nem vagyok olyan elégedetlen, majdcsak lesz virág azon is.
    A tied viszont szépségesen szép, imádom!!!
    Nagyikád tárgyai igazi emlékek, bennük a múlt és ő maga. Őrizd őket szeretettel!:o)
    Ábeled igazi alkotó, nem szereti ha keretek közé szorítják:D igaza van;o)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos a kis Ábel Művészúr! :o)) Ha végeztél a rendrakással és még van szabad kapacitásod, esetleg erre is járhatnál rendet rakni... iszonyat milyen rumli van a varrókuckómban, de én majd csak a két ünnep között fogok tudni többi időt szánni rá.

    VálaszTörlés
  3. Köszi Timici! :) Végre a pontos nevére is rátaláltam, nem phala, hanem nobile. Fodros szirmú. Most már tudni fogom. És ahogy olvastam, tudatlanul is jól gondoztam! :)

    Abile: lehet, hogy a sajátomra se lesz kapacitásom, alakul, de baromi lassan. Nem igen jött össze, amit ma elterveztem. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez az orchidea álomszép!
    Ábelben egy kis művész veszett el :)
    Ez a hímzős asztalon való rendrakás nálam is időszerű lenne, hetek óta csak nő a halom. Elvileg hétvégén nagytakarítunk... Jujj nekem :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép az orchidea legyen akármi a keresztneve és a nagyidtól örökölt emlékek is meghatóak, Ábel nem kevésbé.
    Megkaptad az anyagokat? Elégedett vagy velük?

    VálaszTörlés
  6. Az orchideád álomszép, a Művész úr tündéri mint mindig, és a Nagymamádtól való emlékek nagyon kedvesek.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű ez az orchidea! Már kezdek is sárgulni az irigységtől és csak remélem, hogy hamarosan nekem is virágba borul valamelyik szépségem. :)

    A nagymamád emlékei is szépek, na meg a Művész Úr is biztosan fergetegeset alkot...

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű!!! Az enyém most hoz egy új hajtást! :))
    A Művész Úr látszik, hogy nagyon koncentrál..

    VálaszTörlés
  9. Jajj, ezek az orchideák gyönyörűségesek! Meg az emlékes fotód is, Ábelről nem is beszélve!Diának is ilyen kis "csücsülője" volt, mikor pici volt!
    Nagyon köszönöm, Barbi, megérkezett a postáról az értesítés a csomiról. Remélem, holnap időben szabadulok a munkahelyemről és el tudom hozni!
    Köszi-köszi-köszi!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online