2009. december 29.

Ábel 2. karácsonya

No igen, most sűrűn írok, hisz most már van mit mutogatni. Itt van az én Mindenségem néhány karácsonyi pillanata. Van pár melegítőnacis fotó is, hisz a délutáni ébredés után csekkolta le a fát. Nem volt valami nagy pillanat álmosan, cumisan, büdi pelussal. Videóztuk. Ezeken a fotókon már a következő reakciók láthatóak, és lényegesen boldogabbak. :D
A szép nagygömbös fácska tesóméké.
Tegnap anyáéknál aludt Ábel. Olyan meggondolásból, hogy szokja a dolgot, mert szilveszterkor is tesóméknál leszünk és Ábelre anyáék vigyáznak. Még most is ott van, lehet, hogy csak délután hozzák haza. Nagggggyon hiányzik! Persze ízületeim megkímélése céljából is történik a dolog.
Szerencsére már alakul. Szóval, megmaradok...
:D

Ó, és ha valaki a fa alatt kifigyelte az ajándékokat és összecsapja a kezét, hogy egek, ezek mibe csomagolták a meglepetéseket, no azok kedvéért megmutatom.

Igen, háztartási csomagolópapííííír!
Persze, nem mintha nem lett volna pénzünk szép csomagolópapírra.
Minden évben igyekszem új csomagolást kitalálni, mindig valami újat vinni bele. Ha épp nincs ötletem, vagy kifogytam az időből, akkor én is a szép karácsonyi papírokhoz nyúlok.
Az idén megihletett a bloggal kapcsoltaban elküldött rengeteg csomag. Azt találtam ki, hogy nálunk ezen a karácsonyon mindenki "Betlehemből" fog kapni csomagot. Na, ezért a postai csomagoló. Nyomtattam képecskéket, cikkcakk olló, ragasztó. Krumplinyomdával pecsét. Minden dobozra (igyekeztem mindent dobozba csomagolni a forma miatt) mindenkinek a teljes nevét írtam rá, mintha tényleg postáznám.
Nektek hogy tetszik az ötlet?

13 megjegyzés:

  1. Szerintem fantasztikusan jó ötlet!!! A fátok is nagyon szép és Ábel változatlanul tündéri kiskrapek!:)

    VálaszTörlés
  2. Én egyáltalán nem találom "szegényes " ötletnek ezt a fajta csomagolási megoldást!Söt néha jobban tetszenek az egyszerübb ,ötletesebb csomagolások!Szerintem nagyon jól oldottad meg!Én például biztos, hogy nagyon örültem volna neki, mindegy mi van a csomagban, mert olyan hatást kellt már maga a csomagolás, mindha messzi tájról jött volna postán:D

    VálaszTörlés
  3. Barbi, szerintem nagyon jó ötlet! Imádom az ötleteidet :)
    Gyönyörű lett a karácsonyfátok is, nagyon szép a sok szívvel!

    VálaszTörlés
  4. Idén semmire nem volt időm. A blog előtti időkből szerettem volna szemezgetni ötleteket. Az egyik ehhez hasonló volt.:) Nálunk a Jézuska volt a feladó és a bélyeget régi bélyegekből válogattam. Valaki olyan antik bélyeget kapott rá, amit a születési évében nyomtak, valaki a kezdőbetűjét (szép iniciálés bélyegeket is találtam :) ), egy barátnőm történelmet tanít, ő ilyen témájút kapott, stb, stb, stb. Talán majd jövőre lesz rá idő. :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is nagyon ötletes és nem sablonos.
    Arról nem is beszélve, hogy megy a natúr illetve 'természetes" díszekhez a fán.

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon! Szeretem a szokásos dolgoktól eltérőeket (is). Fiatal korunkban a barátnőmmel már szinte tökélyre fejlesztettük az extrém csomagolást a baráti körös ajándékoknál, volt ott minden, a wc papírtól kezdve a kedvenc újságján át a zacsiig:)))

    Az ajándékozottak vették a lapot, tetszett nekik?

    VálaszTörlés
  7. Hogy tetszik az ötlet????Szenzációs!!!!
    Vol neke is ilyen karácsonyi csomagolásom,illetve hasonló: háztartási csomagolópapír és szőlőkötöző raffia.Bátyám nem jártas az ilyen dolgokban,ő furcsálta,de elmagyaráztam neki,hogy most ez a trendi.,:)
    Szeretem még a textilcsomagolást,de idén nem jutott rá időm,így szégyenletes módon a pazarlós karácsonyi csomagolópapír volt...

    VálaszTörlés
  8. Egyszerűen nagyszerű ez a csomagolási mód! Pazar!
    Képek tanúsága szerint Ábel nagyon élvezte a karácsonyfát!

    VálaszTörlés
  9. Nekem is tetszik ez a csomagolásmód! Olyan egyszerű, tiszta...az ilyen dolgokat szeretem!
    Egy tündérbogár a kisfiad!:o)

    VálaszTörlés
  10. Ábel tündéri, a csomagolás meg nagyon ötletes! :))

    VálaszTörlés
  11. Szenzációs! Nagyon ötletes vagy! :)

    VálaszTörlés
  12. Hát ez nagyon ötletes, nagyon tetszik, jövőre én is kipróbálok valami hasonlót:)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik a csomagolós ötleted! Én is ilyen papírt használtam, csak mindenkinek más-más színű raffiával kötöttem át.
    Ábel meg csudaédes!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online