2009. november 10.

Szolgálati közlemény

kép forrása: internet


Mivel egyre több mintát tervezek, és csak gyűlnek, gyűlnek :D a blogom bal oszlopába betűzött linkek (amiket már ki is töröltem, bár tény, hogy látványosabb egy idetévedőnek...), az egész hóbelebancot elpakoltam. A webalbumaimba. Nyitottam nekik egy új, csinos mappát.
Ezentúl minden saját tervet oda teszek, persze bejegyzést mindegyikről kaptok.
A mintákat blogom fejlece alatti linkbar-ban találjátok.
:D

És tessék mutogatni a kész hímzésekeeeeet!!!!
:D

3 megjegyzés:

  1. Tetszik az új fejléc!!!! Én az idei évre, a rénszarvasosat beterveztem! :))

    VálaszTörlés
  2. Dejóóóó lett az új fejléced! :o)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép az új fejléc! És most megyek a mintáidhoz nézegetni!
    (mikor nyit a komód? Nagyon kíváncsi vagyok... )

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online