2009. november 24.

Piciségek nagy szívvel


Nina kinézte magának a Komódban a lila virágos fonaltartót. Nyélbe ütöttük a cserét. Kapva kaptam az alkalmon, hogy a csomagba csempésszek még 2 meglepit. Rég szerettem volna valami kis aprósággal megköszönni a swapot, mert annyi munkája van vele. És olyan jó kis játék. :D
Készítettem neki egy aprócska gyűrűt és egy aprócska tűtartót.
A gyűrűn saját tervezésű mini angyalom van, extra miniben (kb. egy méret a régi 1 forintosunkkal).
A tűtartón egy kis vörösbegy van. Ez egy tavaszi minta, őszi színekben, télen. :D Jó kis egyveleg! :D
A gombocskákat ama bizonyos levegőn száradó gyurmából készítettem, amit sok komódos munkához is felhasználtam. A lyukasztás életem első próbálkozása. De nem az utolsó.
Ninának tetszik a meglepetés! És ennek nagyon örülök! :D
A fotókat ő készítette, én olyan gyorsan akartam postázni, hogy el is feledkeztem a képekről. :D




13 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges meglepit készítettél!!

    VálaszTörlés
  2. Az angyal is nagyon tetszik, de a madárka megdobogtatta a szívemet. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek, finomak! Gratulálok, Barbi!

    VálaszTörlés
  4. Én már Nina oldalán is megcsodáltam! Nagyon gyönyörűek! Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Húúúúúú,csodaszép!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. lovely work and cute little angel:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kreatív vagy! Csudiszépek! Tetszik a hímzőanyag is, milyen fajta?:*)

    VálaszTörlés
  8. Először az én szemem is a madárkán akadt meg. Nagyon szépeket készítettél.

    VálaszTörlés
  9. Barbi!
    Ez gyönyörűséges!
    Már Ninánál megdicsértem, de itt is meg kell tennem. Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online