2009. november 30.

Ősz végére

Ritánál hallgattam Szalóki Ágit. Ábellel is szeretjük a Mit beszél a tengelice? c. számot. Kiskoromban ez volt az egyik kedvenc versem. Tovább keresgéltem a youtube-on. És bár vége az ősznek, az idő csodaszép most nálunk és illik ide ez az őszi dalocska. Nagyon szeretem ezeket a dalokat. Lemez is jó lenne majd, hogy minél többször ilyen minőségi, szép zenéket hallgasson Ábel is. Meg is ríkatnak ezek a dallamok, bármilyen kis banális a szövegük, mert annyira szépek. Meg hát egyébként is elég érzékeny vagyok mostanában. Azért nézelődök a blogokon. Sőt többnyire csak ezt csinálom. Olvasgatok, nem igen van máshoz hangulatom.

4 megjegyzés:

  1. Szalóki Ágit mi is imádjuk:)
    Még akkor ismertük meg, amikor nem volt ennyire "befutott". De szerintem mit sem változott.

    VálaszTörlés
  2. Barbi Szalóki Ági Palya Bea és még sokan a hasonló stílus képviselőitől nagy kedvenceim nekem is.

    VálaszTörlés
  3. Én a Szájról szájra révén ismertem meg Szalóki Ágit. Nagyon kedvelem a dalait. Jó, hogy kitetted ezt a videót, kellemes volt hallgatni.

    VálaszTörlés
  4. Jaj Szalóki Ági!!!De szeretem :-D
    Őrületbe kergettem a családot hogy egy ideig csak Ági albumokat voltam hajlandó hallgatni...a többiek már nagyon unták :-D De Én még most sem untam meg :-) Most megyek is hallgatni.... nekem a Mici a kedvencem :-D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online