2009. november 9.

Nem bírtam ki :D


Kaptok még egy karácsonyi apró mintát (mert szerintem helyes lett)! :D

Bár ugye már többször is írtam, hogy nem lesz. :D De megláttam egy remek kis figurát.
Na hol?
Háááát Ábel pelusáááán! :D
Régen a Huggies-t favorizáltuk, de mivel rájöttem, hogy a közeli bébiboltban kapható 34 Ft-os pelenka remekül szuperál, átálltunk arra.
De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a mostani csomagon (mert mindig más) annyira édes állatfigurák vannak! Egy zsiráf tetszett rajta különösen, amit "átoperáltam" szarvassá, kapott egy fenyőt, holdat, csillagot. (A többi állatkából is kihozok majd valamit! ;D)
És kész van az új mintám:

Soma, a szarvas. :D







A sálját másképp valósítottam meg, egy fonalat kötöttem a nyakába ( megtetszett ez a módi Judilla mütyűrjén). Komódos, mint minden, amit mostanában hímzek.
Pinkeepen mutat a legjobban, de bármire rápattinthatod, ahogy érzed...

Mutasd, ha kibökted! :D

14 megjegyzés:

  1. Kíváncsian várom, hogy milyen kihímezve!!! ;) Nagyon aranyos!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik. :)) Még az is lehet, hogy egyszer kipróbálom, bár nem ez a profilom. :))

    VálaszTörlés
  3. Hát ez annyira jóóó!! Egyet kell értenem Fércművekkel, még a végén kipróbálom:))

    VálaszTörlés
  4. Jaj hát szarvas! :) Az csakis jó lehet. Nem?

    VálaszTörlés
  5. Hát te fantasztikus vagy!!!!! Nagyon kedves lett!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos :) Köszi szépen :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyos kis minta !!
    Most én is kicsiket készítek, úgyhogy ezt is ki kell hímeznem !!!

    VálaszTörlés
  8. "Ábel pellusán láttam meg a mintát"??? Hát olyan jót nevettem, először teljesen másra gondoltam.... tudod, mint amikor egy szép felhőbe látunk bele valami figurát! Hát még mindig röhögök!!!! A gyári minta is édes lehetett, mert nagyon klassz, amit kihoztál belőle! :)))

    VálaszTörlés
  9. Anikó: hát ezen én is jó nevettem! :D Nem is jutott eszembe a kétértelmű volta. Nem, nem Ábel "rajzáról" van! :D:D

    Köszönöm a dicséreteket! Tessék kihímezni!!!!! :D

    VálaszTörlés
  10. Ez valami tündéri! :) Mentettem, köszi. :)

    VálaszTörlés
  11. Hát Barbi , őszintén szólva elöször nekem is valami hasonló villant át az agyamon amikor azt a bizonyos mondatot olvastam, mint Anikónak :))))
    Egyébként még szerencse, hogy nem tudtál ellenállni,mert a minta annyira ééééédes lett !!! :)))
    El is mentem rögtön , aztán majd meglátom mire futja az időmből és a kedvemből , ami nem túl fényes mostanában :( , de az a bejegyzés most nagyon felvidított ! :)))

    VálaszTörlés
  12. nagyon helyes!! és ez a mobil tűpárna összeállítás, külön szuper!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online