2009. november 5.

Milyen?




Véleményt kérek!
Milyen?
Viselnéd?
Elvennél vagy hozzátennél valamit?
:D
Ma ezen a kitűzőn agyaltam ( na jó, azért mást is csináltam, kihímeztem egy új mini mintámat is, azt még nem is láttátok - de egy ideig még nem is fogjátok ;D). A kitűző még nincs összeállítva, csak összedobva, mit hová szeretnék. Nagyjából így fog kinézni, a flittereket majd egy kicsit eltérő színű cérnával öltöm fel. És persze jön még a kitűzőalap. A virágot én horgoltam!!!! (Tőlem nagy szó; és egészen elégedett vagyok, mi jött ki béndzsa régi horgolótűmből.) Egyszerű virág, sok-sok szirommal. A turiból szerzett fonalból készítettem. Közepén és a szalag két végén fagyöngy. Alatta filc.
A fotó nem az igazi, de most este készült lámpafény mellett (bár nappal sem több a fény).

21 megjegyzés:

  1. Nekem, így ahogy van, nagyon tetszik!
    Épp mostanában szereztem be, hasonló kis csecsebecséket fekete és piros színben! De ez a barna... nagyon kis csinos darab! :))
    Olyan ügyes vagy! :)))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem így szép, ahogy van! Olyan ízléses, finom, elegáns! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretek ilyeneket bütykölni, sok mindenre jó a horgolt virág. Ez a kitűző nagyon aranyos lett, talán a szaténszalagot a virág alá tenném így jobban látszódna.

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik. Meleg, barna, egy kis csilivili flitter, egy kis fa, s a horgolótudomány előtt fejhajtás- mivel én nem tudok. Szóval nekem igen, nagyon!
    Imádok ilyen kis apróságokkal elmolyolni, nézelődni,hogy kell még, vagy sok már, vagy még valamit, hogy olyan igazi legyen. Szóval tetszik a molyolásod is.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! Örülök, hogy tetszik, akkor ilyen marad! :D

    Csipkebogyó: én is gondoltam rá, azt hiszem tényleg alulra fűzöm a szalagot! :D Köszi.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, ízlésesen összeállított kis darabocska lett. Abszolút viselhető, naná!

    VálaszTörlés
  7. mindig meglep milyen ügyes dolgokat készítesz!
    A szalagot én is inkább alulra raknám.

    VálaszTörlés
  8. Nekem is tetszik, ügyi vagy!
    kár, hogy a fonal kicsit szőrös :(

    VálaszTörlés
  9. Barbi, nem fogod elhinni, de a bejegyzés címét látva, izgulni kezdtem, hogy ma milyen kincset mutatsz nekünk... Megleptél! Nagyon tetszik! Én azonnal viselném. Ha már kérdezted ;))) egy más színű organzáből kivágnék egy hasonló virágot, mint az alap filc és kicsit elforgatva a horgolt virág alá tenném ;) Anélkül is jó, de én szeretem kicsit megbolondítani a dolgokat :)

    VálaszTörlés
  10. Szerintem pont így jó, ahogy van!

    VálaszTörlés
  11. Én is alulra tenném a szalagot és úgy már tökéletes is, de így is csodaszép! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  12. Na tudod mit? Nem mondom meg!!! :P
    A helyzet az, hogy az a legjobb, ha mindent úgy csinálsz, ahogy neked tetszik! Csak így lehetsz jó művész szerintem! (na jó: nekem tetszik!)

    VálaszTörlés
  13. nagyon csajos darab lett, tetszik!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép! És viselném! Nagyon klassz! Első pillantásra rögtön a régi fürge ujjak jutott eszembe, ott voltak hasonlóan szép és elegáns darabok. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  15. Barbi!! Nagyon ügyes és kreatív vagy. Szuper lett.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon takaros, elegáns darab és inspiráló! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  17. én biztosan nem használnám, no nem azért, mert nem szép, hanem mert soha életemben nem hordtam kitűzőt! :-)

    GYÖNYÖRŰ! szerintem ne változtass rajta semmit, csak véglegesítsd eme formát! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online