2009. november 10.

Meglepő és mulatságos


Végleges formát öntött a teásdoboz. Persze nem mutatoooom meeeeg! :D
Csak a tetejét, amiről korábban tanácsot kértem.
Teljesen más lett, mint amit esetleg vártatok.
Beleőrültem a repesztőlakkba és az antikolásba. A lakkot még akkor vettem, amikor Anitáékkal találkoztam.
Szóval, a Komódban jó sok ilyen lesz. :D Remélem, nem bánjátok majd.
Tehát a rikkants zöld és sárga helyett, drapp, repedezett lett a kanna és a csésze. És mivel nagyon egyszínűek lettek volna a háttérrel, kaptak szép méregzöld textilt kiegészítésként. A kanál és a szív is erre a sorsra jutott, de nem a tetején lesznek a doboznak, hanem itt-ott. De rajta lesznek.
Na milyen lett végül?
A két fotó közt nemcsak ez a különbség, hanem a fotó fényei is. Az új verzió színei valósághűbbek.


Oó, és megint bedöglött a ragasztópisztolyom! :(
Még egyszer régen írtam, hogy megrázott. Vettem egy újat (persze, megint egy olcsót), ez pedig tegnap este pukkant egyet. Rééémes.
Rá kell szánnom a pénzem előbb-utóbb egy minőségire.
Most egy darabig elleszek egy ma beszerzett jó kis ragasztóval.

18 megjegyzés:

  1. Hát Te sem sokat unatkozol. :))) Ugye?? :)

    VálaszTörlés
  2. Sokkal jobb! Nagyon tetszik! Olyan antik!:*)))

    VálaszTörlés
  3. Nekem mind a 2 tetszik,nem tudnék választani:/
    :-D

    VálaszTörlés
  4. Barbi, a második jobb! :) Nagyon ügyes vagy! Mikor alszol??? :D :P

    VálaszTörlés
  5. jó lett
    kérdezhetek az új fejléceden lévő képpel kapcsolatban?
    hogyan tudtad úgy összevarrni a zsákvászont, hogy ne foszlódjon??? köszi előre is:o)
    én csizmát varrtam belőle tavaly, de csak úgy tudtam megoldani, hogy körbevarrtam ferdepánttal

    VálaszTörlés
  6. Jó!!! És héhó, a főcím-lógódon azok a bűbáj szívecskék??? Szeretnék rendelni belőlük!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! :D

    Timici: Csak fogtam, és jó erős gépöltéssel összevarrtam (kézzel, gép híjján). Mivel ezek nincsenek nyúzva, talán nem kopnak el olyan hamar. Ábel karácsonyi csizmáját géppel varrtam össze és jó sokszor körbe cikkcakkoztam. Ha tönkremegy, hímzek másikat. Jobb ötletem nincs. :D

    VálaszTörlés
  8. Hol van a piros szívecske??????:((((Hiányzik...(
    De nagyon ügyes vagy!!!
    Írtam neked a Történetemhez néhány sort...:)

    VálaszTörlés
  9. Tudom drága Barbi,hogy már nem lehet.......:-D,de ha lehetne:-D

    VálaszTörlés
  10. Nekem mindkét verzió nagyon tetszik. Megis irigyelltem az ötlet karácsonyi ajándéknak:-)
    Szép a háttered, és fejléced.

    VálaszTörlés
  11. Barbi! Fantasztikus dolgokat alkotsz. csodás a blogod, rendezett, mintákat találsz ki, és minden ami kikerül a kezeid közül csuda klasszul izlésesen néz ki.

    VálaszTörlés
  12. Ó, Csilla! Most elpirultam! :D
    Köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  13. Barbi köszi a választ:o)
    szerintem talán még jó is hogy kézzel varrtad össze a szíveket, egyrészt ez az anyag nagyon szöszöl, a gép nem szereti, másrészt így sokkal értékesebb;o)

    VálaszTörlés
  14. Hogy ez milyen jó lett!:) Én meg még azt tanácsoltam hogy a kanalad fesd át! Így sokkal jobb!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online