2009. november 23.

Megint jó kedvem van! :D

Igen, most már jó a kedvem!
A reggel ugyanis rémesen indult. No, nem volt semmi gond, csak egy jó adag fejgörcs megint, válaszképp az esőre.
Ábel mosolyogva ébredt. Megette mind a reggelit!
Ami engem is felvidított. A reggeli kávé óta a fejem sem fáj. És ami még fényesebbé tette a napom, két sikeresen megérkezett csomag, plusz kettő, amit kaptam! :D
Nem részletezem, mert a többi csomagot sem részleteztem. A Komódhoz kapcsolódnak.
A Komódról majd írok egy külön bejegyzést.
Szóval, nagyon örülök, hogy célba érnek a csomagok, mert nagy dolgok ám ezek a rémes postát ismerve!


Ó, és egy fotó az én Bábelemről!
Ettől értelmesebb nézésünk nemigen van mostanság (fogjuk az időjárásra...). ;)

10 megjegyzés:

  1. Csak szólj, ha ismét fejgörcsre ébredsz és én felvidítalak:D
    Édes Ábel a rövid frizurával, tényleg nagyfiús:)

    VálaszTörlés
  2. Nem értem mi bajod a nézésével?
    Gyönyörű, okos és értelmes arcocskája van!! Imádom azokat az óriási szemeket!

    VálaszTörlés
  3. Az én csomagom is megérkezett. :) Nagyon szépen köszönöm! Csodálatosak. :)))

    VálaszTörlés
  4. A fejfájás mostanában engem is állandóan kerülget, ez van.
    Ez az Ábel egy tünemény! Mi az, hogy nem értelmes a képe?! Szerintem egy tökéletes 2 éves avilágrarácsodálkozós nézése van. Majd lesz olyan is, ami tényleg nem sok értelemről tesz tanú bizonyságot, de az még jóval odébb van!!! :))

    VálaszTörlés
  5. Ide is megérkezett egy csomag, köszi szépen, nagyon szép! Holnap én is postázok !

    VálaszTörlés
  6. Milyen nagyfiú már ezen a képen! Ilyen nézése senkinek nincsen:még a szeme sem áll jól.:))))

    VálaszTörlés
  7. Barbikám, tegnap megérkezett a csomagod. Csodálatos minden , férjemnek is nagyon tetszettek a képeslapok és persze a többi is. Szegény mályvácska :-( némi gondozásra szorul. Neki túl sok (sokk) volt az út. Férjem megigérte, hogy meggyógyítja.
    Ja és a kedves szavakat a finom teát is. Minden amit küldtél csupa finom, szép izléses, kedves dolog.

    VálaszTörlés
  8. Csilla! Eltört? Rémesen sajnálom! Ezek szerint nem csomagoltam be eléggé! Helyre tudja hozni a férjed? Úgy sajnálom. :(

    VálaszTörlés
  9. Ábel nézése úgy jó, ahogy van:)) Még sok ilyet!!!

    VálaszTörlés
  10. Ez a kölök a kedvencem... ha szabad ilyet mondani egyáltalán. Olyannyira, hogy éjjel azt álmodtam, eljöttetek hozzánk... olyan jó volt!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online