2009. november 6.

Már megint...


...tanácsot kérek. :D
Kezdek unalmas lenni?
Na, akkor annyi változatosságot tudok nyújtani, hogy most nem hímzős-varrós, hanem festmény ügyben kérem azokat a tanácsokat!
Az iskolában, ahol tanítok (hát, persze most ugye nem) kiállítják a képeimet november végéig a díszteremben. Összeszedtem mindet, amit vinnék (nem sok van). Ez az akvarell is a kezem közé akadt. Tulajdonképpen nem rossz, de nem megszokott tőlem (mármint a színvilága).
Művészileg nem tudom. Lehetne jobb is.
Szerintetek vigyem?
Mint nézelődők(vagy esetleg profik), mit mondtok?
Igen-Nem?
(Egyébként a fotó színhű, a pocsék idő ellenére is.)

21 megjegyzés:

  1. igen, igen, igen!!!
    szerintem fantasztikus!!!

    nagyon irigyellek, amiért ilyen fantasztikus kézügyességed van! Szegény fiamnak tegnap még egy gesztenyafa levelet sem voltam képes élethűen megrajzolni :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  2. Ó, Dia! Köszi! A lényeg, hogy te rajzoltad! És nem hinném, hogy olyan rossz lett! :D Mindenki tud rajzolni (és erre most ne tiltakozz, igenis így van), csak nem mindenki foglalkozik vele. :D A rajzhoz nem kimondottan kézügyesség kell, hanem türelem és jó megfigyelés. :D

    VálaszTörlés
  3. szia!
    Éna festészethez nem nagyon értek, de az biztos, hogy ha egy-egy kép elüt az általában rád jellemzőtől, az szerintem direkt jó! Úgyhogy vigyed!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Én sem értek hozzá, de én elvinném. Ez is Te vagy, hiába nem érzed a színvilágot annyira közel hozzád.:))

    VálaszTörlés
  5. Nem értek hozzá, de az baj, ha valami eltér a többitől? Más berkekben szerintem ez nem probléma.
    Vidd el, veszíteni nem veszítesz semmit:D Viszont ott meg tudod nézni, hogy valóban eltér-e a többitől. Ha igen, akkor még mindig hazaviheted magaddal:D

    VálaszTörlés
  6. :D Most olvastam el, hogy mindenki úgy kezdte: nem értek hozzá...:D

    VálaszTörlés
  7. Akkor én úgy kezdem, hogy értek hozzá... de ez vicc! csak rajzolni tudok...:)
    És a válasz: IGEN! Vidd!

    VálaszTörlés
  8. Hát én sem értek hozzá, de szerintem is ott a helye a többi közt!!! Szóval vidd!!! :)

    VálaszTörlés
  9. Barbi, a változatosság is fontos,
    hiszen a látogatók sem azonos ízlésűek. Meg szép is.....

    VálaszTörlés
  10. Mikor először írtam neked megjegyzést, kértél, jöjjek máskor is. Naponta látogatom a blogodat! Nagyon tetszenek munkáid, a kitűző is szuper, kedves s egyben elegáns. Elég sok mondanivaló feszeng bennem, de szószaporítás nélkül csak annyit, nagyon szép az akvarell, én határozott igent mondok, vidd! (persze, közel sem vagyok profi, de a képek még ilyen amatőrhöz is szólni tudnak, mint én... :) )Rita

    VálaszTörlés
  11. Dejóóó!! Ha én tudnék ilyet... Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  12. Vidd!Vidd!Vidd!
    És áldott legyen a neved!Ugyis tudod miért!:-D

    VálaszTörlés
  13. Vigyed ! Gyönyörűűűűűűűűűűű!

    VálaszTörlés
  14. Szerintem is vigyed, hiszen minden látogatónak más-más ízlése van/lesz. És a kép pedig nagyon szép :)

    Nézz be hozzám, vár Rád valami :)

    VálaszTörlés
  15. Nekem tetszik! Szerintem vidd el, hiszen ezt is Te alkodtad, és mint tudjuk a művészet szubjektív. Ami az egyiknek tetszik, az lehet, hogy a másiknak nem, és fordítva!
    Sok sikert a kiállításhoz!
    ui:nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  16. nanááá, ott a helye a többi között

    VálaszTörlés
  17. Szerintem feltétlenül vidd el!!!

    VálaszTörlés
  18. Biztos meggyőztek már, de szerintem is vidd. Nagyon szép; és ez is te vagy, csak egy másik oldaladról.

    VálaszTörlés
  19. Csatlakoznék az előttem szólókhoz illetve szerenék egy díjat is adni Neked!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online