2009. november 20.

Madárlesen



Azt már megállapítottam, hogy Ábel szereti az állatokat.
És ennek nagyon örülök!
Hogy miért ilyen különös ez számomra? Nem az, ez a természetes. De mégis meg kell jegyeznem, milyen boldogító, ugyanis tanításom során már találkoztam olyan kisgyerekkel, aki egyáltalán nem szereti az állatokat. Ez viszont szerintem nyugtalanító. Nem csak a bogarakat vagy kígyókat nem szereti, semmit! A lányok legalább a lovakért vagy a delfinekért, cicákért rajonganak. Ez a kislány nem szereti az állatokat. Szerintem ez rémes. Abban a családban, ahol egy gyerek nem szereti az állatokat, valami gond lehet... Ha nem helyettesítettem volna, hanem a saját osztályom lett volna, biztosan utánajárok a dolognak. Az osztályfőnökének persze megemlítettem. Hát igen, ez egy elszomorító emlék számomra.
De kicsit bő lére eresztettem.
Tehát:
Ábel szereti az állatokat! :D
Ha a tévében látunk, vagy az utcán egyet felhúzza az orrát, vigyorog, mutogat a kutyusra, cicára és cincogó hangon kuruttyol az ő kis nyelvén! :D
Jártak korábban is madarak az ablakunkban. De madáretetőnk nem volt. Gondoltam, csináltatok egyet a család valamelyik férfitagjával. Haaaa, ahogy én azt gondolom! Idő szűke miatt senki nem vetemedett erre a tettre. Már azt is mondtam Zsoltinak, csak hozzon nekem némi faanyagot, apró szöget és én összeütöm.
Meguntuk Ábellel a várakozást, vettünk az egyik szuperjó kis virágboltban egy szépségeset (itt mindig annyi klassz dolog van a virágokon kívül - a menyasszonyi csokrom is innen volt). Szerintem nagyon szép. (Lényegesen szebb, mint amit én készítettem volna...) Bementünk egy közeli állatkereskedésbe is és vettünk magvakat (közben néztünk mókust, nyulat, siklót...). :D
Azért az ablakba való kirögzítést már bevállalta Apuci. :D
Azóta lessük őket. Először nehezen találtak ide. De most már rákaptak. Fotóztam!
Azt hiszem, engem jobban izgat a dolog, mint Ábelt. Megunta, mert amikor idejönnek az ablakba ő akkorát rikkant és rácsap egyet a párkányra, hogy elszállnak. Így, ha ott kuksolunk, mindig üres az etető. :D Azért, ha észreveszem a cinkéket, verebeket az ablakban, mindig odacsábítom csöpeszt!
Míg Ábel mással foglalatoskodott, nekem sikerült elbújni a függöny mögé és elcsípni a szárnyasokat! :D



Egy fotó azért készült Ábelről is, amin bizony láthatjátok, hogy megszabadultunk a kis fürtöktől! Sajnáltuk nagyon anyával, de muszáj volt levágni, mert már olyan volt, mint a régi drótszőrű foxink bundája. Hiába tettem rá hajmosás után balzsamot, minden reggel vizes fésűvel kellett bontanom, mint a lányoknak. Ráadásul üldözési jeleneteket rendeztünk a lakásban, mire elcsíptem egy-egy fésülésre. A sapkás időszak még rátett egy lapáttal. Szóval, anya lenyeste. Igen körülményes volt. Elől már nem is hagyta, így kicsit extrém a frizurája, de így télre megteszi. :D
Most már olyan igazi kisfiús feje van! Olyan cuki! :D
Csinálok még róla képeket, ha egy icipicit előbújik a nap és nem lesz ilyen szürkeség.
Vagy arra hiába várok...

8 megjegyzés:

  1. édesek a madaraid és szuper a madáretetőd!!!
    én is kb. 2évesen vágtam le először a fiúk haját, addig nem volt szívem:o)

    VálaszTörlés
  2. Most már igazi kisfiús lett Ábel.

    Én ugyan nem vagyok pedagógus, de
    szerintem is a családban kell keresni
    annak az okát ha valaki nem szereti az állatokat.
    Elég nagy hiba ez, biztos ilyen példát látott.

    Az idő ? hm .. nálunk egész nap tejszerű köd van.

    Gratulálok a pöttyös bögrédhez.

    VálaszTörlés
  3. Ahogy ismerlek, te is készítettél volna leglább ilyen szép madáretetőt:)De az a lényeg, hogy van... és használatban van. Hozzánk sajnos nem szoktak oda a madarak, pedig már 2 télen is próbáltuk.

    VálaszTörlés
  4. A hajvágásról nekem is vannak tapasztalataim..... :D .....

    Nagyon édes Ábel ott az ablakban... :D
    Én még talán nem is találkoztam olyan kisgyerekkel ,aki nem szereti az állatokat ! Nekünk itthon is mindig volt és van (és lesz is)valami állatkánk ,(szerencsére kertes házunk van) most cicák ,de voltak halaink is, meg rengeteg madár a kertben.A gyerekeket is úgy neveltük, hogy védjék és szeressék az állatokat.

    VálaszTörlés
  5. Ábel nagyon aranyos ezzel az frizurával!
    Nagyon szívem csücske témáról írtál, régi vágyam volt a madáretetés. Tavaly télen végre megtehettem és nagyon élveztem a madárforgalmat! Cinke, tengelice, vörösbegy, néha harkály és kékcinke is ellátogatott hozzánk! Majd Ábel is rákap a madárlesre!

    VálaszTörlés
  6. megzabatyolom ezt a kölköcskét.:)))))
    Micsoda remek fotókat készítettél a madárkákról!
    Nekem sajnos messzebb van az etető.Ablakpárkányra nem tehetem,mert cicánk is van az egerek miatt....

    VálaszTörlés
  7. Tündér ez az apró gyerek az ablakban! Napok óta azt lesem én is, hogyan tudnám lefotózni a madárka-vendégeinket, de elröppennek mindig. Nagyon ügyes vagy,hogy sikerült lekapni őket! Imádnivalóak ezek az apró madarak!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online