2009. november 17.

Komód

41 megjegyzés:

  1. gyönyörű lett a komódod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. hogy milyen a komód? Fantasztikus, hihetetlen, hogy mennyi gyönyörűséget készítettél, alkottál. Én csak ámulok és bámulok és harmadszor is átnézem a kínálatot :-)

    sok puszi

    VálaszTörlés
  3. Szívből gratulálok, szuper a komódod! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű dolgokat készítettél. Nagyon igényes lett az oldal.

    VálaszTörlés
  5. Én már találtam is valamit a fiókban. :))

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus lett az oldalad,megérte várni rá!!!!! Nagyon tetszik,gratulálok!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Barbi, én csak ámulok... Messze ez a legprofibb "blogos" dolog, amit mostanában láttam, gratulálok, tulajdonképp "lazán" fel is dobálhattad volna őket a meskára vagy ilyesmi... De már a Komódban való nézelődés is művészi élménnyel ér fel, fantasztikus vagy!!

    VálaszTörlés
  8. Jó ötlet ez a komód :)
    Írtam mailt :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm!

    Kató: hát nem igen jutok szóhoz, micsoda bók! Nagyon köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  10. Barbi!

    Minden elismerésem4
    Ezért a sok szépség alkotásáért, ..
    .. mert kibírtad ilyen sokáig, hogy nem mutattad meg...
    .... s hogy meg tudsz válni tőlük, pl attól a teásdoboztól nem tudom, hogyan sikerül majd. Én nagyon nehezen tudnám odaadni.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon nagyon csuda dolgokat készítettél:) Az ikeás mintás méterárúból van egyfajta kis maradékom, a nyakival majd elküldöm!

    VálaszTörlés
  12. Micsoda választék,nem jutok szóhoz.Nagyon jó kis cuccok.Mi van ,ha többen cuppannak rá ugyanarra a dologra?
    ...licitálunk:)

    VálaszTörlés
  13. Márti: Aki először ugrik érte azé, feltéve, ha megegyezünk. :D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép, izgalmas lett ez a komód. Nem is maradok sokáig, megyek vissza nézelődni! Az a manókaland, az nagyon tetszik :) és a madárkák, és a... Na mentem.... :)

    VálaszTörlés
  15. Csúcsjó lett Barbi!

    És nem semmi, hogy hozzá ilyen fantasztikus blogot csináltál! Hihetetlen. De látom, már viszonylag későn értem ide, mert több dolog már csak a képtárban látszik...

    VálaszTörlés
  16. Én sem tudom szavakba önteni,hogy milyen jó lett a komód!
    Már választottam is valamit:-D

    VálaszTörlés
  17. Nagyon ötletes a komódod!:) A jelmondat is telitalálat!!!:)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon örülök, hogy megnyitottál! Már nagyon vártam!!! :)
    NAGYON EREDETI ÉS TETSZETŐS!!! :)

    VálaszTörlés
  19. Hú!!Ez igen!!!!
    Egyrészt odavagyok a komódokért-micsoda remek ötlet!
    Másrészt: tele van pakolva KINCSEKKEL!!!!
    Aztán: a blog elkészítése is mennyi munka....
    Úgy érzem magam,mintha egy antik,elegáns,patináns régiségboltban járnék,ami tele van szépségekkel!
    Megyek vissza nézelődni...:)

    VálaszTörlés
  20. Eltűnt már ,amit kinéztem...(

    VálaszTörlés
  21. Egyszerűen nem térek magamhoz! Az ötlet, a kivitelezés, BRAVO!

    VálaszTörlés
  22. Szuper ötlet a "Komód"!
    Gratulálok, szép, kedves és gyönyörű dolgok vannak benne!

    VálaszTörlés
  23. Drága Barbi,
    Ez igen... fiatalság, lendület, szellemesség, hagyomány, ötletesség és hozzá egy nagy adag kitartás, hogy ezt véghezvitted. Fantasztikus!!!
    Sajna "kifosztott" komódra érkeztem, pedig lett volna egy kis cserealapom:-))) Töltesz fel még hozzá karácsonyig dolgokat???

    VálaszTörlés
  24. Egyenlőre a szavakat keresem....aztán írom az emailt
    puszillak, csúcs vagy!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  25. WoW!!!

    Nagyon szépek!

    Csak ámulok és bámulok :O
    Biztos hamar elkapkodják... :)

    VálaszTörlés
  26. Lenyűgöztél. :) Nagyon szép, különleges munkák, gratulálok a komód-ötlethez is!

    VálaszTörlés
  27. Gyönyörű dolgokat készítettél és a hozzá felépített blog ötlete is fantasztikus! Gratulálok és sok-sok vásárlót kívánok Neked :o)

    VálaszTörlés
  28. Barbi, GRATULÁLOK!!!!! Gyönyörű,igényesen elkészített munkákat készítettél.Benne a szived-lelked, az nagyon látszik.
    Kívánom,hogy nagyon sok vásárlód legyen !!

    VálaszTörlés
  29. Nagyon jó a kincses komódod, gratulálok! Szépségekkel van megpakolva.:))

    VálaszTörlés
  30. Gyönyörűségeket alkottál , gratulálok.
    " ELFOGYOTT " amit kinéztem .

    VálaszTörlés
  31. Ez fantasztikus! Micsoda munka lehet benne! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  32. Barbi! Nagyon nagy GRATULA a KOMÓDhoz!!!!!

    VálaszTörlés
  33. Nagyon hamar fogynak az áruid,mindjárt üres lesz a komód.:) Karácsonyig még megtöltheted....)csak vicc volt.Nekem 1 év kellene ennyi mindent elkészíteni.

    VálaszTörlés
  34. Gratulálok én is!!! Nagyon jól kitaláltad és gyönyörűséges dolgokat készítettél!!!

    VálaszTörlés
  35. A komód tartalma fantasztikus :)

    VálaszTörlés
  36. Gyönyörű dolgokat alkottál! Csak ámulok és bámulok megint:-)

    VálaszTörlés
  37. Szívből gratulálok! Szellemes, igényes, csuda klassz!

    VálaszTörlés
  38. Nem tudtam kihúzni a fiókot...de majd idővel...hátha...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online