2009. november 27.

Kiegészítés a játékhoz


Olvastam a sok szép és kedves kommentet.
Köszönöm!
Azért írok, mert most már nem tudom, ki az aki játszik, és ki az aki nem, ugyanis minden második üzenet azzal kezdődik a játékos bejegyzésben, hogy "nem a tűpárnáért"...
Mivel ez az én blogom, önkényesen úgy döntök, bárki aki a játékbejegyzéshez kommentet írt, annak neve bekerül a kalapba. Ha esetleg olyan illetőt húzok ki, aki egyáltalán nem kéri a nyereményt, újat húzok. Addig, míg el nem fogadja valaki!
Remélem, nektek is megfelel így!
Természetesen van még idő bőven játszani.
Határidő: dec. 4.

6 megjegyzés:

  1. De drága vagy, nem hiszem, hogy bárki visszautasítana, annak ellenére, hogy itt az együttérzés volt a legfontosabb... :)

    VálaszTörlés
  2. Barbi, olyan biztos hogy nem lenne aki ne fogadná el.Viszont az is biztos, hogy aki annál a bejegyzésnél kommentet hagyott, nem a tűpárna megnyereséért hagyta...Érted ugye, mit akarok mondani....?

    VálaszTörlés
  3. Barbi drága, szerintem elfogadja azt bárki, csak azért írta mindenki, hogy nem a nyereményért, mert szeretünk, és ha nem lenne nyernivaló, akkor is küldünk Neked virtuálisan virágot :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos vagy! És csatlakozom az előttem szólokhoz. Biztosan elfogadja bárki, és pontosan ennyien kommenteltek volna akkor is ha nincs játék :)

    VálaszTörlés
  5. Mindent elmondtak fölöttem.......

    VálaszTörlés
  6. Ez legyen most a legkevésbé fontos neked,bár lehet,hogy figyelemelterelőnek jó lesz.
    Mindenki boldogan,így én is,elfogadjuk az ajándékot,de csak nem vagyunk olyan haszonlesők,hogy a nagy szomorúságodban most ez legyen az első....
    Szeretnénk megvígasztalni egy picit,amennyire tőlem is telik....

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online