2009. november 2.

Játék Ninánál!


Nina azt kérdezte a karácsonyi játékában (amiben káprázatos csomagot ajánlott ám fel! ), hogy miért kedveljük, vagy épp nem kedveljük a karácsonyt.
Én az karácsony-kedvelők táborába tartozom, bár szerintem az emberek 99%-a odatartozik. :D
Persze vannak apró mozzanatok, amiket én sem szeretek benne.
Agyalni a karácsonyi menün, a bevásárláson, hogy miből mennyit, hisz zárva lesznek a boltok. A főzés is igen kimerítő ilyenkor. Ajándékok után szaladgálni, a lehető legjobbat választani mindenkinek (anyagilag is megterhelő). És úgy általában idegesebbek, feszültebbek vagyunk az ünnep előtti hetekben (ez nem tudom miért van így, de így van).
Ám, ha ezeken túljut az ember és még marad ép esze, akkor jön a nagyon kellemes része.
Nagyon szeretek meglepetéseket készíteni, igyekszem kitalálni, hogy az ajándékozottam minek örülne igazán. Jó látni az arcokat csomagbontáskor! :D Persze, én is szeretek ajándékot kapni, hazudnék, ha mást mondanék. És én is nagyon szeretem a meglepetéseket (felnőttként már egyre kevesebb részem van benne - ezért is szeretem például a Swap-ot ;D). Nagyon szeretek dekorálni, fát díszíteni. Szeretem a karácsonyi illatokat: a szegfűszeges narancs, a mézeskalács, a forraltbor, fenyő illatát... Alig várom, hogy lássam Ábel arcát, amikor meglátja a fényeket és a csomagokat!
És persze nekem vallási okokból is fontos a karácsony! Sőt, ez a lényege! Erről nem is írok többet, mert aki nem vallásos, azt nem biztos, hogy érdekelné, aki pedig hisz Istenben, az mindent tud a karácsonyról, amit csak lehet! :D

Játszatok ti is Ninával!
Jelentkezési határidő: nov. 30.

3 megjegyzés:

  1. Mintha én írtam volna minden sorát:D
    És én olyan szerencsés vagyok, hogy tudom, milyen jó ajándékot kapni tőled:D Végülis ennek köszönthetem, hogy megismertelek:D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy ilyen szépen és hosszan leírtad!
    Én pont ezeket szeretem és nem szeretem az egészben. De nagyobbrészt szeretem :)
    Eleve nagyon szeretek ajándékozni, az egyik legjobb érzés a világon, amikor azt látod, hogy az ajándékozott bontja ki és lepődik meg... Már megéri csak emiatt. :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, Julcsi! :D Én is örülök, hogy akkor összehozott bennünket a sors! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online