2009. november 8.

Ajándékkísérők, kikerics, stb.




Most olyan dolgokat mutatok, amik megszerezhetőek lesznek a Komód-fiókból! :D
Ajándékkísérő kártyákat készítettem. Az angyalokat akvarellel festettem. A kisebb kártyákhoz radírból apró nyomdákat vágtam és azokat pecsételtem az akvarellpapírra. A kandallós a kedvencem. :D Mindegyikből négy van.


És festettem egy képet is. Egy őszi kikerics és egy mezei szarkaláb virít rajta. Megmondom őszintén, több ilyen növényes képet terveztem, de nem igazán van most hozzá kedvem. Nem akarnám már sokáig húzni az időt sem, november közepén szeretném már nyilvánossá tenni a Komódot. Néhány apróság még azért befejezésre vár.

Terveztem egy újabb apró karácsonyi mintát is (bár korábban azt mondtam, nem fogok többet az idén...), de ezt nem teszem közzé, egy komódos ajándékon lesz látható.

Tudom, a fotók minősíthetetlenek, de az időjárás is!
:D

7 megjegyzés:

  1. Barbi, NAGYON KLASSZAK!!!Nekem a kép alján levő lila ruhás angyal és a kandallós ajándékkísérő a kedvencem.

    VálaszTörlés
  2. Azta! Nagyon szépek! Olyan nagyon szép lett, hogy csak na!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szepek mind! Jo otlet a radiros nyomda :) De a kikericses kep a kedvencem, nagyon szep!

    VálaszTörlés
  4. Olyan gyönyörűek! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online