2009. november 2.

Tanácsot kérek!

Készül most is valami. Persze, most hogy megmutattam, kitaláljátok minek a teteje. :D
Azt szeretném kérdezni Tőletek, hogy maradjon-e a kiskanál a doboz tetején? Nekem tetszik, ám jóval nagyobb lett a kannához és csészéhez képest. Maradjon ott, ahová terveztem, vagy tegyem máshová? Vagy egyáltalán ne tegyem rá? És a kanna és csésze színe hogy tetszik? Nagyon elüt az összképtől, vagy jó így (bár, most hogy újra megnézem, szerintem átfestem)? Még mindenen tudok korrigálni.

17 megjegyzés:

  1. Sztem jópofa a kanál, és egyáltalán nem baj, hogy nagyobb mint a csésze, viszont nagyon beleolvad a környezetbe. Szerintem ha átfestenéd, akkor télleg sokkal jobb lenne!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem maradhat a kanál, hiszen nem függ szorosan össze.
    Viszont ha a teáskészlet szinén még tudsz változtatni, akkor tedd meg. Bár annyira nem vészes, de a háttérhez képest elég harsány.

    VálaszTörlés
  3. Hááát, ha már így megkérdezted ... :o) Nekem nem feltétlenül hiányozna a kanál.. Egyrészt, mert a színe miatt nagyon beleolvad ... másrészt valóban túl nagynak tűnik a teás-szetthez képest. A színek viszont nagyon tetszenek... Nagyon aranyos a kis teás-csésze és kannácska :o))

    VálaszTörlés
  4. Az előbb még semmi nem volt, most hirtelen egy csomó válasz:) És már most mosolygok, mert eddig 3 embertől, 3 féle válasz:) Tudsz majd dönteni? Mint én a horgolt neszinél:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik, hogy ilyen színes és a kanál méreteivel sincs gond. :)))) De ha téged zavar, hallgass a szívedre!

    VálaszTörlés
  6. Hmmm! Ha nem kérdezted volna meg, akkor azt mondtam volna, hogy nagyon is tetszik.
    De ha már igazán változtatni szeretnél, akkor a pasztel színek illenének hozzá, mégha bele is olvad a környezetbe. A kanál színe nagyon bejön és a szív is (bár az is harsány:*)). Lehetne mondjuk szürkés piros!:*)

    VálaszTörlés
  7. MARADJON! Szerintem nagyon ötletes, odaillő darab :) SK?

    VálaszTörlés
  8. Szerintem nagyon jó, van egy kis kontraszt. A színek is a helyén vannak, már csak azért is, mert látni mi a lényeg. A kanál így egy kicsit úgy fest mintha közelebb lenne hozzánk, ez így jó ahogy van.

    VálaszTörlés
  9. Nekem is nagyon cuki így ,vidám és kicsit hebrencs,de ez így jó

    VálaszTörlés
  10. Nekem igy egy az egyben tetszik az egész. A harsány szinekkel, és a beleolvadósabbak egyaránt. Egyáltalán nem zavarnak a méretek sem. Szerintem tök jó :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem is így tetszik, ahogyan van! Vidám és laza!:)

    VálaszTörlés
  12. Szia!Szerintem a kanál színe és mérete is illik ide, A kancsót sem festeném át, nekem a szívecske színe ugrik ki nagyon.

    VálaszTörlés
  13. nem akartam írni,de mégis: nekem a kanna és a csésze színe nem illik az összképbe.A piros szív a szürkével,remek.Valahogy ez a naranscsárga...az nem passzol....Egyébként :jujj,de klassz!!Na!Most légy okos!!!:)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    A kanál nekem sem illik oda, de a többi tökéletes! és gyönyörű!

    VálaszTörlés
  15. Szerintem is maradjon! A teáscsésze és a kanna kicsit harsányabb színű, mint a környezete, de nem zavaró...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online