2009. október 29.

Újabb apró részletek :D

10 megjegyzés:

  1. Mesésen csodás részletek! Kíváncsi vagyok az egészre! :-D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon izgi, igazán szép lehet ez a doboz! :-)))

    Még mindig kézzel varrsz, vagy sikerült már géphez jutnod?

    VálaszTörlés
  3. Szerintem sok kislány (és az anyukává nőtt kislányokra is gondolok) vágyik egy ilyen hercegnősen csodálatos dobozra. Még ha nem teásdoboznak használná is. Igazi kincsesdoboz!!!
    Egyszóval szerintem meseszép!

    VálaszTörlés
  4. Tulajdonképpen megmutattad az egészet ;) :P Gyönyörű!!!! :) Nem tudtam mit fogsz kezdeni a képpel, ami a tetjére került, de már látom :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem ezt a karakterkészletet. :)

    VálaszTörlés
  6. Ez így nagyon izgi :-)
    Már nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  7. Hűűűűűűűűűű!
    Alig várom hogy tovább lássam. Ez nagyon igéretes!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online