2009. október 22.

Netbütyök


Ismerős? Nektek van?
Akkor nem is írok róla többet...
;)

17 megjegyzés:

  1. Óhhh, Te jó ég!! Nekem is van... :o(( Nem is figyeltem eddig.

    VálaszTörlés
  2. Aranyos!
    Nekem most annyi minden van, hogy ez már nem is lep meg.

    VálaszTörlés
  3. Hihihi! Nekem is van, és mit össze agyaltam már, hogy miacsudától lehet. :DDD

    VálaszTörlés
  4. Na erre kértem Apától egy laptoptartó állványt!!:-)
    Nem mintha vele nem lenne majd nekem is, de most inkább a könyököm az ami ki'kopik".
    Gyógyulást!

    VálaszTörlés
  5. Ilyen nekem is van, "munkabütyök", mert egész nap a gép előtt ülök. Minden nap. Délutánra már fáj is...

    Nem tud valaki valami jó megoldást rá, mit lehet tenni ellene, megelőzésképp?

    VálaszTörlés
  6. :o)) Nálunk a páromnak van, miután sokat játszott!:o))

    VálaszTörlés
  7. Bocsi az idetolakodásért. :)
    Én egy összetekert törölközőt raktam a csuklóm alá, mikor kezdtem felfedezni a "tenisz csuklót".:) Azóta visszahúzódott a dudor és jól bevált. :)De úgy kell használni, hogy a csukló a levegőben lógjon.

    VálaszTörlés
  8. Miután nekem a számgép.egértől lett ínhüvelygyuszim,egy levendulás kis15x15-ös párna van a csuklóm alatt.nagyon jól bevált!!!!!

    VálaszTörlés
  9. De jó, hogy még gyógyötleteket is kaptam tőletek! :D
    Egyébként van speciális egértartó is ilyen problémákra, de felén nem kapni. Mammka, azt hiszem kipróbálom a te verziódat! :D
    Köszi!

    VálaszTörlés
  10. Hajjaaajjjj... Ismerős ám, nekem is volt! Asszem ezen minden netes átesik. :))

    VálaszTörlés
  11. Nekem nincs:D Lehet hogy keveset netezek itthon? Mert a munkahelyen nekünk is van iylen csuklótartós egérpad, télleg nagyon jó cucc, bár éppen a héten néztük meg a neten hogy milyen drága, valami 5000 forint...a törölköző tuti olcsóbb:D:D

    VálaszTörlés
  12. Szia Barbi!

    kipróbáltam a képszerkesztőt! Fantasztikus! Nagyon köszönöm a segítséged! Fantasztikusan kamfasztikus képeket lehet készíteni!

    köszönöm, köszönöm, köszönöm!

    (hétfőn megy a csomi)

    puszi

    VálaszTörlés
  13. Barbi!Elfelejtettem tegnap,hogy az ínhüvelygyuszi mellett nekem is volt ilyen piros csomóm ott,ahol neked.Ez a kis párnácsak nagyon jó szolgálatot tesz.:)

    VálaszTörlés
  14. Nekem csak kezd de már azért látszik! :o)))))))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online