2009. október 30.

Na, még egy...




...utolsó angyalka karácsony előtt, a hasonlóan angyalbolondoknak, mint amilyen én vagyok! Hátha, valaki agyonkutatja az internetet egy hasonló után... :D
Mono, ezért színt nem adtam meg, olyat választasz hozzá, amilyet csak akarsz.
És azt is Te döntöd el, egy szálon egy szállal vagy duplán hímzed, szerintem mindkét formában jól mutat. Mutathat, hisz még én sem próbáltam, de hamarosan. :D
Az idén már ez az utolsó angyalminta és egyben utolsó mintaterv.
Jövőre majd lesznek újak!
Jövő karácsonyig lesz időm kidolgozni a bizonyos nagy mintát is, amit már annyit emlegettem. :D

Muti, ha kibökted! :D

Tipp:
hímezheted párnára, doboz tetejére, vagy akár karácsonyi ajándékzsákra...

1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online