2009. október 11.

A királyfi cipellője



Ez a mi itthoni mesénk címe.
A helyzet változatlan. Még mindig magam alatt vagyok. Bár nagyapámon nem látszik, hogy súlyos beteg, a tudat minket is megbetegít (lelkileg).
De a bütykölés mindig gyógyír. Eltereli a figyelmemet.
Mmamka ajánlott egy remek blogot, ahol a nagyinégyzetekből mamuszt készített a blogger. Mivel köztudottan én nem igazán tudok se kötni, se horgolni, ez nekem való ötlet. A nagyinégyzet még nekem is megy. Mostanság egyébként is mamuszt kerestem Ábelnek és magamnak is. Nosza, nekiláttam. Ábelé úgyis pici, hamar jön a siker. El is készült. Neki is tetszik! Túlzottan is, mert mindig leveszi megnézegetni. Majdcsak elmúlik a varázs és rájön, jobb ha a lábán van, mert jó meleg. Mmamka tette fel a kérdést, hogy mivel lehetne megoldani, hogy ne csússzanak ezek a mamuszok. A puffadó filc azért nem jó, mert mosáskor levállik egy idő után. Egy kommentben remek tippet kaptunk, egyszerűen szőnyegek alá való csúszásgátló gumit kell rávarrni! Tényleg szuper! Bár az enyémre kicsit másképp dolgozom rá.
És az Ábelével ellentétben az enyémen a részeket összehorgolom, az övé pelenkaöltéssel állt össze. Zsoltinak is horgolnék, de ő köszöni, nem él vele. Háááát, ő tudja...





Ábel mamusza a tökéletestől messze áll, de nem is ez volt a cél...

16 megjegyzés:

  1. Barbi,fantasztikusan ügyes vagy!Ábel tündéri,mint mindig.Árad a jó meleg ebből a mamuszkából.

    VálaszTörlés
  2. Barbi!!!!!!!!Annyira meghatódtam!!!!!Tudtam,hogy te gyorsabb leszel,mint én!!!Tényleg mesés ez a kis mamusz és azon az irinyó lábacskán.....:)))))
    Tökéletes????Ugyan!Az meg mi????:)

    VálaszTörlés
  3. A mamusz nekem nagyon tetszik, és a kisfiad imádni való benne:-)

    VálaszTörlés
  4. Na jó, azért Zsoltit is megértem, mert édes, aranyos ez a mamusz, de nem kifejezetten férfias darab. De Ábelnek még minden jól áll, és tüneményes, hogy szereti. Naná! Anya csinálta. :)

    VálaszTörlés
  5. Csuda csini ez a mamusz, Ábel pedig csuda aranyos :)

    VálaszTörlés
  6. Klassz lett, ügyes vagy. :) Nagy ötlet a csúszásgátló gumi!

    Képzeld, próbálok minit hímezni. Most még nagyobbra értékelem a munkádat. :D Kölcsönadnád a szemeidet? :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon nagyon jó a mamusz, és Ábel meg még/mint mindig...tündéri:D

    VálaszTörlés
  8. Az a lenézek a csini mamuszomra kép, az nagyon tetszik. :)))

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett! Még hogy nem tudsz horgolni???

    VálaszTörlés
  10. nagyon csini ez a mamusz, Ábel csillogó kis szemei abszolút a legnagyobb elismerést adják szerintem! és ötletes a talpa is, hogy a pöttöm ne hasaljon nagyokat a csúszós parkettán! :)

    Nagypapádhoz pedig sok-sok kitartást és erőt kívánok Nektek!
    sokszor puszillak!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon édes ez a gyermek, szuper lett a kismamusz.Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó a mamusz, szoktam csinálni én is hasónlókat.
    A belebújásnál felszedem négy tűre és passzét is kötök rá.
    Melegít feljebb is és nem olyan könnyű levenni.
    Tündéri a viselője is.

    Nagypapához sok lelki erőt kívánok.

    VálaszTörlés
  13. Szuper jó lett! Nagy ötlet a csúszásmentesítés! :o)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon csini kis papucskát kreáltál..
    Igazán remekül áll Ábelnek.:))

    VálaszTörlés
  15. Édes ez a mamuszos kislegény!

    VálaszTörlés
  16. Milyen klassz ez a mamusz! Ábelnek nagyon jól áll!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online