2009. október 1.

Készülő karácsonyi banner...



...magamnak! :D
Azaz a családnak, végre itthonra! :D
Mindig ajándékokat hímzek, varrok (most is folyamatosan), de most belecsempésztem egy saját darabot! :D
A minta: Jeanette Crews Designs.
Legközelebb már csak kész állapotában mutatom meg.
***
Készítettem több fotót is, de rémesek lettek, mert irtó szürkeség van mifelénk. Mintha folyamatosan kelne a nap és soha nem érne fel az égbolt tetejére.
Össze is vagyok zuhanva.
Nem, nincs semmi gond itthon,
ennyire lenyom az időjárás.
Ábel is hisztisebb mostanság, biztosan őt is befolyásolja az idő.
Szóval, nyűglődünk itt egymás ellenére. Tegnap még aludtam is délután. Ez nem fordult elő legalább Ábel fél éves kora óta. Semmihez sincs kedvem. Vagyis ez nem igaz, hímezni lenne, de Ábeltől nem lehet. Ha leülök böködni, egy darabig nézegeti, kedvesen mosolyog, simogatja a mintát, aztán hoz egy barominagy teherautót és a hátamon tologatja. Na, hát így nem lehet hímezni. Ha épp alszik, akkor főzök, mosok és egyéb nyalánkságok...
Este pedig hamar elfáradok. És hát jobban szeretek természetes fénynél xszemezni.
Ez már így lesz tavaszig... :(

6 megjegyzés:

  1. Ezzel én is így vagyok mostanában, hogy semmihez sincs igazán kedvem. Pedig tervem az lenne ezer...

    VálaszTörlés
  2. Akkor többen járunk egy cipőben... Fel a fejjel! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lesz!!!!Milyen előrelátó vagy,hogy már Karácsonyra hímzel.
    Ábel....:)Huncut....:)
    Bocsi,de jókat moolyogtam míg olvastam a soraidat.:)
    Tegnap én is "fiúztam":),itt volt az unokám.Valami van,mert ő is a vadabb formáját hozta...
    Az azért jó,hogy legalább böködni van kedved...Legalább egy dolog!Hasonlóan vagyok.....:(

    VálaszTörlés
  4. Bizony így lesz. És januárban lesz a legrosszabb. Én egyébként szeretem az őszt. Sopronban most süt a nap, szépek a fények... de nincs mindig így és akkor én sem vagyok oda érte. Fel a fejjel és ha teheted nyugodtan aludjál nagyokat.
    A banner szuper lesz.:-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon várom a folytatást! És ugye milyen jó egy kicsit önzőnek is lenni, néha?

    Ettől a sok sötétségtől én sem vagyok odáig, a héten még nem értem haza világosban, így a paradicsomszedés is várat magára. Amit ilyenkor nagyon nem szeretek, hogy sötétben kell kikelni az ágyból, amikor én még olyan szívesen maradnék a puha meleg takaró alatt. :)

    VálaszTörlés
  6. én is már teljesen karácsonyi lázban vagyok :-) tegnap este három dolgot is elkezdtem hímezni karácsonyra, pedig addig is van még, amit meg kellene varrnom jóval előbb... Tele vagyok ötletekkel, csak a napi 48 óra is kevés lenne a háztartás mellett. Igaz, én csak miután letettem Ferkót este, utána tudok hímezni...

    puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online