2009. október 5.

Karácsonyi album

Itt az inspirációs albumom karácsonyra.
Igen, mint sokan, én is már ilyenkor a karácsonyon töröm a fejem (olykor már augusztusban is eszembe jut). ;)

Szeretettel küldöm Bardócz Évinek!

Én az északi karácsony híve vagyok, ehhez méltóan nálunk a dekoráció többnyire piros és fehér, sok-sok apró fénnyel és angyalokkal, a fa természetes zöldjével kiegészítve. Az idén is ilyesmi díszeken gondolkodom.
A család is szereti.
Mivel Ábel még kicsi, nem tehetek dekorációt mindenhová (inkább a függő díszek lesznek túlsúlyban), mert most van a nagy pakolós korszakban.
Később szeretném őt is bevonni majd a díszítésbe, bár törekszem majd rá, hogy sok dolog meglepetés legyen számára.




:D

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Ahogy nézegetem,egészen karácsonyi hangulatom támadt! Úgy szeretem a karácsonyt!

    VálaszTörlés
  2. Most kellene egy kicsit lelassítani az időt, mert annyi, de annyi mindent szeretnék még csinálni! :o))

    VálaszTörlés
  3. Tényleg mennyire szépek, és hangulatos az egész!
    Én is egyből karácsonyban kezdtem gondolkodni :) Ahogy Anikó irta, tök jó lenne kicsit lelassitani az időt, hogy minden terv beleférjen :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cépek! Nálunk is hasonló. :)

    VálaszTörlés
  5. Hmmmmmm, egész karácsonyi hangulatom lett :) Nagyon jó kis ötletek vannak a képeken,
    ha megengeded és lesz időm, egy-kettőt felhasználnék majd :)

    VálaszTörlés
  6. Csak tessék, csak tessék, Nina! :D
    Internetes szerzemények, szóval nyugodtan! :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm az ajánlást,igazán nagyon örülök,hogy megcsináltad!Így már látom,hogy volt értelme ennek a módszernek,könnyebb talán választani.
    Remélem,hogy idővel lesz még olyan dolog,amivel tudok segíteni,hogy beleférjen minden ebbe a kis időbe,ami még van Karácsonyig:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek. Imádom a karácsonyt! Köszi:-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek a képek nekem is tetszik ez a piros-fehér, északi stílusú karácsony.

    Az első képen alul azok a manók finn manócskák, egyszer, egy nyáron :) elcsábultam, s vettem belőlük. Amelyik fenyőfát tart a kezében, az van meg :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online