2009. október 11.

Játék Unikat-nál

Ezt a pazar dobozt lehet megnyerni Unikat játékában! :D

Háromszoros az esély!

Hagyhatsz üzenetet,
reklámozhatod a játékot
és megmutathatod a kedvenc xszemes munkád, amit ebben az évben alkottál.

Az én munkáim 99%-a ajándékba készül, amik most készülnek is a boltocskámba és a pifeseim kezébe kerülnek majd.
Azért egy van itthon is, amit nagyon szeretek. A Rita játékához készített tű- és ollótartóm, a gyergyói mintával.


A másik abszolút kedvenc pedig az a pinkeep, amit FércJuditnak készítettem Brúnó zsebrémért cserébe. A minta is nagyon tetszik, egyszer kibököm magamnak is valamire, és szerintem nagyon szépen sikerült kiviteleznem. (Ez nem dicsekvés, hanem saját munkámmal szembeni megelégedettség. Ha ezt érzem, akkor érdemes ajándékba adni. :D)


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek - szerintem is!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket választottál. Emlékszem mindkettőre. Gratulálok hozzájuk.
    Örülök, hogy velem játszol, s hogy ilyen gyorsan mindhárom feltételt teljesítetted.
    Sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Én még mindig itt gyönyörködöm a pinkeepemben. Igazság szerint még nem tudtam vele betelni. És ezt tényleg nem csak úgy írom. Nem is írok mosoly jelet, mert ez nagyon komoly!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online