2009. október 4.

Icipici ajándék

Hogy ne csak magamat mutogassam, mint egy önimádó nárcisszusz, itt egy kis hímzés is.
A készletet még Fkrisztitől kaptam apró ollóőrökért egy cserebere alkalmával.
Van párja is, ovális kerettel. Mindkettőt egy nagyon kedves barátnőmnek szántam, aki szintén nagyon szeret hímezni, de üzletasszonyként a boltjai és Ábellel egyidős kislánya mellett nemigen van ideje rá. Gondoltam az egyik apróságot karácsonyig azért ő is ki tudja hímezni. A másikat elkészítettem én neki.
Mindkettő egy kis téli mintás Permin készlet.


Ó, és övé lett a kis sk tervezéső ollóŐR is. :D Nagyon örült neki! :D
Így "kénytelen" leszek még egyszer kihímezni magamnak! ;)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves ez a kis képecske, biztosan nagyon örül neki a barátnőd!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes! Milyen kedves ez a szivecskés keret hozzá.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online