2009. október 29.

Hálás vagyok

kép forrása: internet

Hogy nekem micsoda drága barátnőim vannak! :D
Ez sok-sok emberre vonatkozik itt a blogon! :D
Köszönöm a sok kedves, támogató, hasznos kommentet az előző bejegyzésemhez.
És külön köszönet jár most Diának és Abilenek! Annyira drága nőszemélyek! :D
Abile jóvoltából viszlát netbütyök! ;D
Dia jóvoltából pedig bővült Ábel játék- és ruhatára! ;D
Nagyon hálás vagyok mindkettőtöknek! (Egyenlőre lélekben, de majd a későbbiekben tárgyiasul...)
Puszi érte! :D
Hát mit mondjak még... Nagyon jó érzés ennyi önzetlenség! :D

3 megjegyzés:

  1. Drága Barbi!
    Nagyon szívesen, máskor is! Örülök, hogyha ezzel a Te kedvedet kicsit javítani tudtam - és remélem Ábelét is egy kicsit! :-)

    sok sok puszi

    VálaszTörlés
  2. Milyen gyógyító ötletet adott Abile? Visszaolvastam,de gondolom magánlevélben adott tanácsot.:)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tehettem valamit ügyes kezed épségéért! :o)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online