2009. október 17.

"Egyéjszakás kaland"


A címet persze nem kell komolyan venni. Csupán arra utal, hogy késő este hímeztem ezt a quaker szívecskét, a Mátrix alatt. Szerintem szép lett (és remélem, hogy ezt nemcsak a mátrix hiteti el velem ;D).
A vászon igen sűrű (textilkutatós szerzemény; műszálas, de szép egyenletes, és szerintem remek a színe), a fonal még a Szerától kapott szépséges DMC.
Szóval, a vászon sűrűsége miatt, és egy szálon egy szállal mániám miatt igen picike lett a szív.
Olyannyira, hogy az eredetileg a közepén szereplő ábécét vissza kellett bontanom, mert kivehetetlen volt. Pláne, hogy az egészet csak félöltésekkel készítettem.
Komódos darab.
Az antikolt doboz tetejére illesztem majd, körben farkasfoggal. Az ábécé helyére egy kerámiaszívecske kerül. A dobozba apróságokat rejtek. :D

29 megjegyzés:

  1. Jaj, mennyire szép lett! Amikor ilyen édes darabokat látok, mindig elhatározom, hogy én is, de...
    És mindig ott a DE:D Amit persze mindannyian ismerünk:D

    Nagypapád?!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Julcsi! Elvan. Megműtötték. Az intenzíven fekszik. De az orvos szerint a jövő hét végén hazajöhet. Meglepően jól viselte a beavatkozást.

    VálaszTörlés
  3. Mikor nyílik már az a komód??? :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, gyönyörű színek!!! A szívecskés dobozt Te antikoltad?! Nagyon tetszik az is!!! :)))

    VálaszTörlés
  5. Igen Márti. Egyszerű kis kartondoboz. Akrilfestékkel kentem be, aztán rá a repesztőlakk. Örülök, hogy tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű! Tényleg remek színű ez a fonal! :)

    VálaszTörlés
  7. Szép lett!!!
    Örülök, hogy nagyapa jobban van, őket még tényleg más fából faragták... :)

    VálaszTörlés
  8. Csodálatos lett, le a kalappal az aprólékosságod előtt!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett a szívecske!
    Jobbulást kívánok a nagypapának.

    VálaszTörlés
  10. Barbi, ez nagyon ott van!!! :))
    Annyira szép és különösen tetszik, hogy fél x-ekkel hímezted! :)))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett a szívecske!
    A Mátrixot én is néztem, de nem voltam ilyen ügyes mint Te! :o)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű lett! És mindezt egy éjszaka alatt?? Nagyon tudsz! :o))

    VálaszTörlés
  13. Hát Barbi csak kutyafuttában néztem ide az előző bejegyzésedhez és nem néztem meg a válaszodat. Ezért most:
    Hűhűűű... ! Ha kinyit a boltod, akkor engem úgy kell felmosni a monitor előtt :) ! Alig várom!

    Ez a kis szív pedig nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  14. nagyon szép lett!
    Sok ilyen "egyéjszakás kaland"-ot kívánok. :)

    VálaszTörlés
  15. Mindig elolvadok a mütyürjeidtől. :))) Ez is nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
  16. Tündéri lett ez a pici szívecske...

    VálaszTörlés
  17. Jaj, de jó, hogy tetszik! Köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  18. a maga pici szívével gyönyörű és aranyos! :-) Nagyon imádok Hozzád visszajönni, mindig találok valami újat és gyönyörűt!
    Azért az "egyéjszakás kalandokkal" vigyázni ám! :-) Tessék aludni is!

    VálaszTörlés
  19. szépséges lesz így együtt:o)
    Nagypapádnak gyors felépülést kívánok!

    VálaszTörlés
  20. Barbi ez csodás lett!! Várom a befejezést. Rosszabb kalandjaid soha ne legyenek:-D

    VálaszTörlés
  21. Jók ezek az egyéjszakás kalandók! :))) S milyen mutatósak! Ilyen kalandból születtek az én minikéim is! :)))

    VálaszTörlés
  22. Jó jó ! a kalandozás végeredménye
    nagyon szép lett !
    De nem régiben mintha terveztél volna
    más féle éjszakai kalandot is ?:))

    Örülök hogy a Papa jól van.

    VálaszTörlés
  23. Drága Mmama! Az éjszakai kalandozások még csak megvannak, de a másik fél hajthatatlan! :(

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online