2009. október 14.

Csak, hogy írjak már valamit

Nem nagyon jelentkeztem egy ideje, nem is tudom, mikor fogok (mármint értelmes mutatnivalóval).
Varrok, hímzek, hímzek, varrok....,
ahogy szoktam mondani.
Mindig meglepetést, ezért titkos. A Pifesekét, Swaposat, boltosat.
Alakul a szezonális boltocskám is, azt ötlöttem ki, hogy Bazár helyett Komód lesz a neve. Hamarosan kinyílik majd számotokra is a fiókja. :D
Nagyon izgulok, hogy tetszeni fog-e? Egészen különc külseje lesz, és bízom benne, hogy könnyen használható. Tudom, mindez most még elég sejtelmes, de hamarosan láthatjátok. Persze nem kell nagy készletre gondolni. Amiket készítek, mind direkt ide lettek kitalálva. Szívvel-lélekkel bütykölöm mindet! :D
A hangulatom egyébként még mindig a mélyponton, sőt még kicsit lejjebb csúszott (köszönhetően a nyomasztó időnek). Papám állapota változatlan, legalábbis az orvosok nem mondanak semmit, ő pedig nem panaszkodik. Takarítottunk náluk, és azt üzente a kórházból, hogy a szőnyeget fordítsuk meg, hogy a másik oldala is kopjon. :) Ilyen hétköznapi dolgok foglalkoztatják szerencsére, és nem mindig a betegségen jár az esze. Nem tudom mikor engedik haza, nem tudom, haza engedik-e egyáltalán. Ha igen, meddig élvezhetjük még a társaságát.
Az orvosok 1% esélyt adnak neki, de hát már 90 éves, nem sok értelme van esélyeket latolgatni.
Örülni kell minden napnak!
Ja, és köszönöm a kedves üzeneteket, jól esik a lelki támogatásotok!
És azért be-benézek hozzátok, ha nem is írok. :)

10 megjegyzés:

  1. Papádnak javulást!Köszönöm a jó szavakat,melyeket írtál nekem.Jó öltögetést!

    VálaszTörlés
  2. Együttérzek veled....Mi is ezeket éljük át,de az 57 éves férjem nővérével,míg otthon a 90 éves Papa és a 85 éves Mama lelkileg ebbe belehal.....(
    Gondolok Rád!

    VálaszTörlés
  3. Úgy vígasztalnálak valamivel, de nem tudom, mit mondjak... Az ember nem úgy lett megalkotva, hogy természetesnek vegye a betegséget, az elmúlást, nem tudjuk feldolgozni. Isten az örökkévalóságot tárta elénk, erre kell előretekinteni és ebből erőt meríteni egy következő találkozáshoz... mert lesz.

    VálaszTörlés
  4. Én már nagyon várom, hogy milyen szépségeket alkottál!
    Sok erőt és kitartást Nektek!!!

    VálaszTörlés
  5. Annyira tetszik a blogod, jobban mondva annak melegséget árasztó hangulata,gyönyörű munkáid, azok kivitelezése, összeállítása... Visszamenőleg is elolvastam, megnéztem mindent, hát...feltöltődtem! Kisfiatok nagyon drága! Ami nagypapádat illeti, így ismeretlenül is, nagyon sajnálom, együtt érzek veled. Jómagam erdélyi származású, de jelen pillanatban Hollandiában élő, 3 gyerekes, kézimunkázó anyuka vagyok. Sok erőt s időt kívánok a továbbiakra nézve, kiváncsian várom, mikor nézelődhetek a KOMÓDON! Szia, Rita

    VálaszTörlés
  6. Drága Barbi!
    Én már nagyon várom, hogy a sok gyönyörűséges dolgok közül kutakodhassak a fiókokban. Van szerencsém már egy általad készített remekmű tulajdonosának lenni és nagyon szeretnék még többet magamnak!
    Kitartást, élvezzetek minden napot a papáddal, ha teheted, minden nap menj be hozzá! (én sajnos anyukámnál nem tehettem meg és azóta is nagyon bánt....).
    sok puszi

    VálaszTörlés
  7. Barbi gondolok Rád, nehéz időszakot élsz, vigyázz magadra. Kitartást kívánok.

    A komód tartalmára nagyon kiváncsi vagyok. Rettentően várom, hogy bekukkanthassak a fiókjaiba:-D

    VálaszTörlés
  8. Jobbulást a papinak! Kitartást neked!
    S várom a szépségeid!

    VálaszTörlés
  9. Nem igazán tudom, mit írjak.
    Próbálj minél több időt tölteni a nagypapáddal, és kitartást kívánok!
    A Komódra én is kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm lányok! Nagyon jólesik az együttérzésetek!

    Rita! Örülök, hogy tetszik a blogom! Isten hozott nálam! Gyere máskor is! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online