2009. szeptember 27.

Találkozó Akrucip-Anitával

Végre az a szerencse ért, hogy találkozhattam egy kedves blogbarátnővel!
Anitával (és a férjével) randiztunk szombat délután. Anita szüleinél voltak, akik egy tőlünk nem túl távoli városban élnek. Anita hívott én pedig buszra pattantam.
Egy nagyon aranyos, kedves embert ismerhettem meg a személyében! A férje szintén nagyon szimpatikus és végtelenül türelmes. :D
Jó volt már egy blogos társat élőben is látni! :D Olyan jó volt végre egy olyan emberrel beszélgetni, aki tudja mi az a Kreinik, DMC, félöltés, Mill Hill és egyéb nyalánkságok! (Mivel a családban és barátaim között ez mindenkinek kínai...) :D
Beültünk egy cukrászdába, ettünk egy finom sütit és megnézegettük egymás néhány munkáját. Vittem gyűrű-tűpárnákat, a rég elkezdett quaker mintámat, a kész könyvjelzőmet stb. Láttam Anita szépséges hímzőtáskáját az apró Mary Poppins hímzéssel, csodaszép élőben! :D
Megmutatott több keretezésre váró szépséget is! :D Egy patchwork nesszeszert, kötéskezdeményt. :D
Hogy a kedves meghívást megköszönjem, vittem neki egy kis meglepetést.


Egy apró készlettartót, egy ollóőrt és egy tűpárna-karkötőt.

A készlet elejére egy Polly által tervezett virágot hímeztem. A virágok a Zsuzsától kapott gyönyörű, dús, fényes Kreinik selyemfonallal készültek, közepükben egy apró Mill Hill gyöngyöcskével. A cseréphez használt fonal és a vászon Ninától való szerzemények.
A farkasfog eredetileg vakító fehér volt, így megfestettem kávéval.

Belül tartható benne tű, fonal és a bal oldali gumis részen olló. A szintén Zsuzsától kapott kis szívalakú gombokat használtam díszítésnek.

Az ollóőr mintája Elizabeth's Designs. Nagyon tetszik és pikk-pakk elkészül. Egyszer kihímzem magamnak is! :D


Anita rózsás monogramját is kihímeztem. Ezúttal nem gyűrűre, hanem karkötőre került.
Körben gyöngyökkel díszítettem.


Nagyon jól éreztem magam a találkán! Remélem, Anitáék is! :D
És azt is remélem, hogy a jövőben lesz alkalmam más kedves barátnővel is személyesen találkozni!:D

17 megjegyzés:

  1. Úgye milyen jó az ilyen találka ?
    Én is csak ajánlani tudom, legyünk nyitottak a másik felé.
    Szépek az ajándékok.

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó ide betérni Hozzád, mindig mutatsz valamit, amitől csak kapkodom a fejem :) Ez a szett is szuper, nagyon tetszik, ahogy a színekkel bánsz :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper ajándékok :)
    A minta összeállítása nagyon tetszik, és a gyöngyös megoldás is (nekem eszembe sem jutott).
    Köszönöm, hogy kihímezted.

    VálaszTörlés
  4. Szép ajándékok készültek, mint mindig. A találkozó is nagyon jó lehetett...

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon jó egy ilyen találkozó!
    S milyen szépségeket készítettél!
    A needlebook is csodaklassz, de a karkötő, s a minta- az nagyon lelketsímogató lett!

    VálaszTörlés
  6. Olyan ügy vagy és hogy mindig valami teljesen mást csinálsz - annyira bírom!!! :))))

    VálaszTörlés
  7. Hm,irigy vagyok! :) Mind a találkára, mind az ajándékokra :)
    Nagyon szépeket készitettél! Nagyon tetszik ez a csuklóra tehető tűpárna!

    VálaszTörlés
  8. Barbi, nagyon köszönöm még egyszer az ajándékokat (a képeket majd lehet, hogy elkölcsönzöm, ha lehet, mert mire én lefotózom...), olyan szépek, este az ágyban a virágot simogattam.
    Annak meg külön örülök, hogy személyesen is találkoztunk, és remélem, lesz még ilyen alkalom. :-)) És Andris is jól érezte magát!

    VálaszTörlés
  9. Jó lehetett a találkozás, és az ajándékok... szépeket készítettél nagyon.

    VálaszTörlés
  10. Ó, lányok, köszönöm! :D Tényleg jó volt találkozni Anitával!

    Anita! Sok szeretettel! És én is remélem, hogy találkozunk még! :D

    VálaszTörlés
  11. Polly! Én köszönöm a mintát! Olyan kis szép! :D

    VálaszTörlés
  12. Annyira szépek , amiket csináltál, hogy a fél blogvilág sorban fog állni az ajtód előtt :))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépeket adtál, mindig szép, amit csinálsz!!!!
    A fiúk videója nagyon klassz, Isteni, kis huncut krapek ez az Ábel baba! :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép dolgokat készítettél !!

    VálaszTörlés
  15. Örülök, hogy sikerült a találka:)
    Én is annyira örülök amikor másokkal találkozhatok, és élő szóban lehet kitárgyalni a Fontos dolgokat;D
    Gyönyörű ajándékokat készítettél:))

    VálaszTörlés
  16. Csuda szépek az ajándékok!
    Milyen jól megtudod valósítani az elképzeléseidet.... jóóó neked!

    VálaszTörlés
  17. Gyönyörű ajándékokat készítettél:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online