2009. szeptember 28.

OllóŐR - új minta

Ezt a kis mintát is én találtam ki. Ha ollóőr, gondoltam legyen igazi őr, egy kis katona. Soha nem láttam élőben egyet sem, de mindig tetszettek a medveszőr-sapkás, rezzenéstelen arccal álló, mozdulatlan angol katonák. Ez a kis rendíthetetlen katona őrzi most az ollóm. :D
Nem hinném, hogy ez olyan népszerű minta lesz, de azért megosztom ezt is veletek. Miniben érdemes kihímezni az ollóra, de nagyobb méretben el tudom képzelni gyerkőcöknek egy angol füzet elején...
:D





Hímzés közben annyit módosítottam, hogy a nadrágjába is tettem egy fekete öltést (bár az egész nadrágja, a csizmával együtt lehet fekete), mivel mini, és páratlan szem a nadrág, elég nehéz úgy tűzni, hogy középen álljon, a fotón is kissé félre van. A kabátjában pedig a bordót cseréltem le feketére. Mivel miniben készült természetesen egy szállal hímeztem, kivéve a sapkáját. Azt két szállal, hogy dús, vastag legyen, mint az igazi sapka! :D

18 megjegyzés:

  1. Hű, nekem nagyon tetszik :-)
    egy Angliába költözött ismerősnek fantasztikus ajándék lesz kulcstartóként! :-)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlenül ügyes vagy!!!!!Nekem nagyon tetszik!!!
    tegnap kaptam egy ilyen kis fafigurát Angliában járt lehet,hogy leendő vejemtől?-ki tudja?....

    VálaszTörlés
  3. de jó, mindjárt el is készítem! már a katicát is kinéztem a múltkor. ügyes vagy!!!! köszönöm a mintácskákat!

    VálaszTörlés
  4. Hűűű...ez is nagyon klassz lett...meg kell tanulnom nekem is ezt...jaj...jaj...hogy is kell kezdeni???? :-O

    VálaszTörlés
  5. Mik jutnak eszedbe! :o)) Nagyon jó lett! Köszi a mintát!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is tetszik, biztos van köztünk több Anglia-fan is!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyos lett ez is és szerintem, igenis, népszerű lesz!

    VálaszTörlés
  8. Nekem igazán tetszik! Szerintem nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  9. Barbi, csak kapkodok levegő után. Hogy Te milyen ügyes vagy. ez már karácsoyni mintánakis tökéletes. Mint diótörő. Fantasztikus. Ezt biztosan elkészítem.

    VálaszTörlés
  10. De ötletes és bájos!
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  11. Csilla! Majd megcsinálom a diótörőt is, nagyban! Oké? :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon ügyes vagy, gratula! Szerintem is tökéletes egy karácsonyi díszhez is.:))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik, kivarrtam! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  14. Én is kivarrtam, nagyon köszönöm! Minden pillanatát élveztem a hímzésnek! Hamarosan mutatom a blogomon!
    köszi Barbi!!!

    puszi

    VálaszTörlés
  15. Már az enyém is kész!
    köszönöm amintát

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online