2009. szeptember 18.

Katica kibökve


Jaj, nagyon tetszik ám megvalósulva! :D
Egyébként teljesen más a színe, mint a tervemen, ugyanis egyetlen ugyanolyan fonalam sem volt itthon. (hihihi)
Szerettem volna, ha egy kicsit paprikapirosabb a szép fényes páncélja bogárkámnak.
De így is tetszik!
Sikerült a levélre erezetet is hímeznem. És ahol bekarikáztam, ott kicsit változtattam, olyan egyenes volt a szárnya alja, így néhány fekete x-et lecseréltem vörösre.
Mivel említettem, hogy a mintát már módosítani nem tudom, akiknek tetszenek a változások, azoknak bizony maguknak kell kitalálni mit, hol és hogyan. Máskor jobban figyelek majd, és pár napig nézegetem majd a mintát és javítgatom, mielőtt közzétenném.
A centimétert pedig azért tettem mellé, hogy lássátok, nem is olyan kicsi ám ez a minta. Ez a vászon textilkutatós darab, itthon hozzátettem egy 27 ct-os vászonhoz, kb. ez is olyasmi lehet.
Én egy szálon egy szállal szoktam hímezni, aki dupla x-eket ölt, értelemszerűen a dupláját kapja egy sűrűbb vásznon is.
Úgy gondolom aidán egészen nagy minta lenne.
Remekül mutatna kislányok szobájában párnákon (szemeim előtt egy párnaközépen ül a katica és körben piros fodor a párnán...)! :D
Ha szeretnétek, elkészítem a kisebb változatát is!
***
Ja!
El sem hiszitek, hogy Ábel hányszor megsimogatta! :D


19 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik Barbi!!!!!!!!!!!!!

    Feltétlenül meg fogom majd csinálni, ha lesz rá időm. Úgy szeretem a katicákat és ez a minta annyira jól sikerült!!

    A megjegyzésedhez csak annyit: köszi, és teljesen biztos vagyok benne ,hogy
    Ábel remek kis emberkévé cseperedik majd,és abban is, hogy nagyon jó szülők vagytok és nagyon szépen nevelitek ezt a kis emberpalántát..

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ari, így, hogy saját tervezés, még büszkébb lehetsz rá!:o)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes lett! Biztosan Ábel is érzi, hogy mennyi sok szeretettel... figyelemmel készítetted! :o)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépe lett! A következő mintát tervezd Ábelnek... biztosan nagyon örülne neki.

    VálaszTörlés
  5. Barbi ügyes és gyors vagy. Szuper lett.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép! És ez az egy szálon egy szállal hímezés... volt szerencsém megtekinteni:O) Irtó aprólékos, picinyke és nagyon-nagyon jó szemeket igényel. Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyes vagy! Klassz lett, az meg csúcs, hogy ívet ilyen szépen csináltál. Gobelinnél művészet...

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz lett! Én is meg fogom majd hímezni. Tervezhetnél még mintát!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép! Nagyon tetszik! Várom a többit mintákat is! Esetleg lesz napocska is?

    VálaszTörlés
  10. Nem csodálom, hogy Ábelnek tetszik, nagyon édes lett:-)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon helyes lett:DDD és te milyen villámkezű vagy... ámulok!Ésa persze izgatottan várom a párnát;)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm mindenkinek! :D

    Zsófi: félreértettél kedves, úgy képzeltem, jól mutatna párnán, ha valakinek ötletre van szüksége... Az enyémből teljesen más lesz... ;)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon aranyos lett!
    Ismételt gratula, s hajrá, még gyártsd a mintákat!

    VálaszTörlés
  14. nagyon profin megy ez a mintakészítés, mi sem bizonyítja jobban, hogy milyen klasszul néz ki a végeredmény!:)

    és gratula azajándékokhoz is, mesesépek!

    VálaszTörlés
  15. hát úgy látszik, félreértős-elértős korszakomban vagyok:) tetszik a készülő angyalka is, jövök majd nézni, hogy állsz vele:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online