2009. szeptember 3.

A férfiak viselt dolgairul

Ez egy blog és egy játék címe is! :D
Timi hívott játékba, és még egy csodás hegyikristály nyakláncot is lehet nyerni!



A szabályok a következők:

Tedd ki a játék linkjét a blogodra a képpel.

Add tovább 1 barátodnak.

Írj egy történetet a blogodra,
kedvenc férjed/párod/barátod/ismerősöd tipikus pasi dolgáról :)))
(ezért kérlek csak akkor írj, ha nem bánod/bánja a történet hőse sem ha olvashatja)

Lehet vicces és elgondolkodtató, hősies vagy megható.
Természetesen visszalinkelem a blogodat ha játszol egy történettel.

Sorsolás 1 hónap múlva, okt. 3-án.


A mi hétköznapjaink:

A férfiaknak, köztük a férjemnek is (miért lenne ő más) sok viselt dolguk van ám!
Nem jár a blogomra ( ez is egy tipikus - nem igazán érdekli, mit cseverészek veletek/persze, ha tudná, hogy most róla írok, bizony olvasná!), ezért mesélek, mesélek!
Például, ha készítek valamit (legyen az akár hímzés, varrás, Ábelnek valami) magától soha nem mondja, hogy de szép, csak ha az orra alá dugom, hogy 'na milyen?', akkor mondja jó lett.
Fizikai munkát végez, hazajön a koszos munkásruhában és rádobja a szennyestartóra, ami egy kosár és csak meg kellene emelni a tetejét. De nem!
A zoknit sohasem fordítja ki.
A kávéfőző szűrőjét mindig a mosogató legzsírosabb edényébe dobja.
A gyereket csak én öltöztethetem (neki a body túl bonyolult).
Elvállalja, hogy megfürdeti Ábelt, ami abból áll, hogy pocsolnak, de le már nem mossa a fürdetővel.
Ha azt mondom például, hogy fáj a derekam, akkor ő rávágja, hogy neki is, és még a lába és a háta is. Mintha verseny lenne, kinek fáj több testrésze.
Ha megkérdezem, mi legyen az ebéd: mindegy a válasz (ez őrjítő!).
Kapcsolgatja a tévét, én pofákat vágok, végül megáll egy filmnél, amiről azt gondolja engem is érdekel, megkérdezi 'nézed?', most hogy a felénél tart, már nem. Aztán szépen befordul aludni. De persze, nem kezdhettem el nézni, ami érdekelt.
Ha kérdezek tőle valamit, kérdéssel válaszol. oiehfaoeowfowef!!!!!
És még sorolhatnám! :D
Egyébként azért valamiben kivételes!
A fent felsorolt dolgok ellenére egy nagyon precíz és rendszerető ember. Takarít! És alaposan, és magától!

Szeretem minden hibájával együtt, hisz nekem is van egy tucat (ha nem több)! :D

Akinek továbbküldöm a játékot:
Fércművek


14 megjegyzés:

  1. Szenzációs:) A szennyestartó és a távirányítós móka nálunk is tipikus, igaz be nem alszik, de az a sebesség amivel kapcsolgat az hihhetetlen:D

    VálaszTörlés
  2. Hát Barbi, ez sajnos nem egyedi eset... férfiből van, ez már biztos!
    De azért hálás vagyok az égnek, hogy az enyém nem mindenben ilyen...:)) De másban meg ő más... szóval érted.

    VálaszTörlés
  3. Hej, de sok felsorolt dolgot rá tudok húzni a Drágámra. :D Igen, ilyenek a pasik. Meg, persze, van egy halom jó tulajdonságuk is - muszáj, hogy legyen, különben ki menne hozzájuk?! :D

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem, Barbi sikerült rávilágítanod a férfinem genetikai defektusaira :))
    Kiegészíteném annyival, hogy sajnos a többség nem rendszerető ember, iszonyú lassúak, tovább készülnek, mint egy menyasszony (nagymamám mondta mindig).
    Mosogatni "nem tudnak", és mindenre ez a válasz, amihez nem igazán van kedvük. Hja, hogy a házimunkához kedv is kéne? :D
    Aranyosan leírtad, megnevettetett :)) Köszi!

    VálaszTörlés
  5. :D
    De ismerős az esti tévénézés :)
    Nálunk is extra gyors a kapcsolás máshova, főleg ha reklám van. Van úgy hogy egyszere 4 filmet is néz, úgy vélem ez elég jó teljesítmény.
    Persze ő is csukott szemmel szórakozik egy idő után, és ha oldalba böködöm hogy ideje az oldala alá gondosan eldugott távirányítót előhalászni kikapcsolás céljából, akkor morog hogy deénmégnézem...

    Köszi a nevezést, feltettelek :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon irigyellek azèrt, hogy a fèrjed takarìt! Es nem csak immel-àmmal, hanem alaposan ès magàtòl! Ez csoda!
    Ugy làtom, minden fèrfiban van valami jò ès valami rossz.
    Kivàncsi vagyok, ok vajon mit ìrnànak ròlunk?

    VálaszTörlés
  7. Én évek óta mondom, hogy a genetika nagy úr. Előbb utóbb a fiú egyedek úgy születnek majd, hogy gombok lesznek a tenyerükön, távirányítóra nem is lesz szükség. :)

    VálaszTörlés
  8. Katica (igaz hogy ez itt nem a reklám helye) tervben van hogy a nőszemélyek blogba is indítok majd egy játékot ugyanígy, de oda a férfinem képviselőit várom :) Csak fogalmam sincs hogy mi legyen a nyeremény, talán egy imbusz kulcs, Cukota szerint annak mindig örülnek :)

    VálaszTörlés
  9. Jót nevettem!!!!És legalább megnyugodtam,mert azt hittem,hogy nálatok nincs ilyen.:))))
    Panaszkodunk rájuk,sokszor hajjaj,nagyon is és joggal,de milyen rossz lenne,ha nem pasik lennének???:)Ők ilyenek.
    Az enyém mindig az aznapi TISZTA törölközőmbe törli bele a LÁBÁT!!!!:(
    Hát,ez akkor ,ott egyáltalán nem vicces.:)

    VálaszTörlés
  10. Hát én is jót mulattam :))
    Ök már csak így vannak kódolva.

    VálaszTörlés
  11. Huh! Ahogy olvastalak, kezdtem megijedni, hogy a férjem titokban kettős életet él, de a takarításnál megnyugodtam. Az enyém olyat nem szokott, csak ritkán és akkor sem magától :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online