2009. szeptember 16.

Életem első saját mintája!





Igen, terveztem egy kis mintát.
Van itthon egy kis demó tervezőprogramom. Egész jól kiismertem már. Mivel demó, sajnos nem lehet benne elmenteni a mintákat, vagy pdf formátummá varázsolni. Így maradt a jó régimódi képernyő-kép mentés, kivágás...
Azért szerintem egész jó így is, mindenféle módozatban elkészítettem. Még a levélre hímzek erezetet is, ez utólag jutott eszembe, így a mintán nem szerepel. Ez már mindenkinek a fantáziájára van bízva.
Maga a minta egy kis katicabogár, amit egy pici lányka inspirált! :D
A kedves anyukája biztosan rá fog jönni, hogy az ő kis angyalkája adta az ötletet. ;D
És hát félig-meddig le is leplezem az ajándékot, ugyanis kihímzem és ebből készül a kicsinek valami! :D
Hamarosan ti is megtudjátok, kié lesz! ;D
Addig is vegye-vigye, akinek tetszik!
Kérésem, hogy blogodon jelezd, hogy az én fejemből pattant ki és szívesen látom a kihímzett példányokat! :D
Én már elkezdtem kibökni, hamarosan megmutatom a kész munkát. Nem olyan kicsi ám, sűrű hímzővásznon sem! :D
Érdemes próbálkoznom további mintákkal, mit gondoltok?

(Ui. azoknak, akiket érdekelnek a részletek: A mintatervezést én is papíron kezdtem, azt vittem fel a gépre. Bizony ott még egyszer x-ről x-haladtam. Azután tudtam alakítgatni rajta, variálni a színeket, megadni a szimbólumokat... - a programot pedig a google-on való bősz keresgélésben találtam /sajnos már nem tudom hol, de bátran irkáljatok a böngészőbe/)


***
A katica kisebb változata






A színek ugyanazok, mint a nagyobb katicánál.

27 megjegyzés:

  1. Mindenképpen! :))
    Bájos ez a katica. :))

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó! Az én kislányom is katica...
    Szerintem mindenképpen próbálkozz vele, mert ez az első is nagyon ígéretes.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a katicát! Nagyon helyes lett a minta, próbálkozz csak tovább!

    VálaszTörlés
  4. Csodás! I love Katicabogarak! Mindig próbáljuk hímez. Ha kész, együtt! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy !
    És az előzőhöz : a narancs telitalálat, nemcsak azért mert a kedvenc színem.
    Egy vidám otthon van a képen.

    Aranyos az orosz nyelvű bejegyzés,
    Kb. én is így festek egy görög blogban.

    VálaszTörlés
  6. Hogy érdemes-e?????Kérjük,kérem!!!!!Szupi vagy!!!!Meg kéne néznem ezt a programot,mert a beígért régi mintát elkeztdtem lerajzolni,de olyan lassan megy.....

    VálaszTörlés
  7. Hogy Te milyen zseni vagy!Szuper mennyi mindenhez értesz.Mindenképpen csinálj még mintákat!Rajongóid kihímezik tutira!:-)

    VálaszTörlés
  8. Azt gondolom,abba ne hagyd,lehet rendelni?

    ...lehet,hogy én is akarok ilyet játszani,de csak lábujjhegyen merek ilyet írni,nehogy baj legyen belőle:)

    VálaszTörlés
  9. Klassz a katica nagyon.

    Én programmal még nem próbáltam tervezni mintát, s kézzel is csak kétszer, de egyszer, ha majd időm lesz rá, jó lenne ezt is kipróbálni.

    VálaszTörlés
  10. Tervezz még! Ez annyira tökéletesen sikerült, hogy kár lenne itt megtorpanni!:)))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ügyi vagy!!! Hajrá, hajrá, hajrá!!!! :))))

    VálaszTörlés
  12. Nagyon helyes lett! Nálunk most katica invázió van. Számolgattam is rögtön, mekkora:) Csinálj még, érdemes próbálkoznod, nanaánaná:)))))))))))))))

    VálaszTörlés
  13. Nehogy abbahagyd a minták gyártását!!! :-)
    Nekem nagyon tetszik, már el is képzeltem belőle egy párnát.... :-)

    VálaszTörlés
  14. Majd agyalok(mintán),addig is csak tökéletesítsd:)
    ...tényleg megy ez neked:)))

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tündéri ez a katica:-) Kíváncsian várom a következő mintát!

    VálaszTörlés
  16. Erre csak azt lehet mondani, hogy emelem a kalapom!
    Nagyon ügyes vagy!
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon ügyes vagy! Tervezzél még sok-sok mintát... biztosan sokan fogjuk hímezni!
    :o))

    VálaszTörlés
  18. Barbi ez szuper lett!! SZUPER ÍGY NAGYBETŰKKEL. Kéretik nem abbahagyni:-)

    VálaszTörlés
  19. Már éppen azon gondolkodtam, hogy a gépi hímzés mellé, még xszemes katica is kellene, de igazi 7 pettyes:-))) nagyon jó, köszönöm, hogy megengeded, hogy kihímezzük! ha kész felteszem a blogomba:-)))

    VálaszTörlés
  20. Milyen édes kis katicát csináltál. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  21. Nagyon aranyos katica! :) Ügyes vagy

    VálaszTörlés
  22. Jaj, de szép lett! Már mióta keresek szép katicát, de sehol nem láttam ilyen csinoskát.
    Akkor ezt most szépen el is mentjük... ;)

    VálaszTörlés
  23. Nagyon tetszik a katicád! Én is megpróbálom... Semmiképp ne hagyd abba, jól sikerült.
    Ha kész vagyok, majd felteszem a blogomra az eredményt.
    :)

    VálaszTörlés
  24. Nagyon jó katica!!!!
    Tetszik!!!! Margit

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online