2009. szeptember 15.

Egy kis üdeség itthon :)



Meséltem, hogy nyár közepén ablakcsere volt nálunk. A régi redőnyt kiiktattuk. Újra viszont már nem volt anyagi keret.
Jó pár napig sötétítő nélkül voltunk, ami nem épp kellemes. Egyrészt belát a szemközti szomszéd este, másrészt nem tudunk teljes sötét nélkül aludni. Végre sikerült venni egy nagyon szép sötétítő anyagot! Blackout, azaz teljesen sötétít, nem szűrődik be a fény. Mivel még mindig nem foglalkoztam a varrógépem rendbehozatalával, egy kedves rokon (szintén zenész...) varrta meg.
Itt is köszönöm Ági! Nagyon nagy segítség volt! :D Puszi érte!
Illik az őszhöz is, de a nyarat is eszembe juttatja majd szép narancsos színeivel! Egészen feldobta a lakást! Régen sima, drapp díszpárnák voltak az ágyon (a kötöttek mellett- nem, nem én csináltam...). Két változatban volt a boltban, ebben a narancsos színben és barnában. Én ismét a barnát választottam volna, de Zsolti rábeszélt a narancsosra . És jól tette! (igen, ő egy olyan pasi, aki beleszól a lakberendezésbe is - de hát az ő otthona is, miért ne tenné :D) Egyébként tulajdonképpen az édesanyjától kaptuk (karácsonyra - megelőlegezve, mivel már égető szükségünk volt rá)! És még jutott a számítógépes székre is (a széket turkáltam!).
Karácsonyra nemcsak a szívünkben, hanem a lakásban is lesz egy kis melegség! :D
***
Egy kis reklám magamnak: Az illusztrációk a számítógép felett az enyémek! :D

11 megjegyzés:

  1. Én imádom a narancs szint! Nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik!!!!!!Narancsos is,tehát narancs=gyümölcs karácsonyra,de vöröses,amilyenre színeződnek az őszi levelek.
    Látszik,hogy Ábelnek is nagyon tetszenek.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!!! Egyébként ez a narancsos dekoráció nagyon az én világom! :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csini lett a lakás! Szerem a narancssárgát, mert olyan vidám!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon vidám lett! Bármelyik lakberendezési magazinban megállná a helyét. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Az a jó, hogy ide még sokféle színt lehetne tenni,nálam biztosan hangulatfüggő is lenne.
    Jó választás volt a narancs.

    VálaszTörlés
  7. Dejóóó, nálatok mindig ilyen csuda csini rend van??? Irigyellek érte! A párnák gyönyörűek, szuper jól állnak nektek! :o))

    VálaszTörlés
  8. Szép lett! Már nálam is ráférne egy kis üdeség a bútorokra. Üdv. Mária

    VálaszTörlés
  9. Telitalálat, annyira jól feldobja a szobát :)) Ez a pasi tud valamit :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon klassz lett, olyan vidám! :)

    VálaszTörlés
  11. tényleg nagyon vidám lett tőle a szoba! jó választás volt!

    (az illusztrációidat - és persze a rajzaidat is és szinte mindig megcsodálom, ha a blogodra lépek!)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online