2009. szeptember 2.

Babrának

Végre postáztam Babrának a cserebere ajándékaimat!
Elvileg ma oda is ért, de még nem kapta kézhez, hisz dolgozik. Ám mivel a Barbarák már csak ilyen kíváncsiak, felteszem a blogra. Babra arra kíváncsi, hogy végül mit is kapott, én meg az Ő véleményére! :D
Így most mindketten izgulunk! :D Három szépséges gyöngymunkáért (könyvjelző, kulcstartó, táskadísz) készült egy tűpárna (amit már korábban láttatok), egy táska/szatyor és egy fogótartó. A gyűrűpárna egy második csere része.

A tűpárnát már mutattam régebben. Levendulás dobozba ragasztottam a kis levendulás hímzést és átitattam levendula illatú illóolajjal. Reménykedem, hogy még érezni.


A gyűrűpárnáért cserébe majd egy szép horgolt nyakláncot kapok! Babra választása volt ez a párna. Próbáltam az eredetihez hasonló anyagokat beszerezni. Modellként ismét a saját gyűrűink szerepelnek. (Az eredeti párna linkjét egyszerűen nem találom...) Élőben szebb ám, nem a legjobbak a fotók. Törtfehér színű a selyem és a csipke, no meg az organza szalagok is.

Ez a táska az Edonak varrt virágos tatyó mintájára készült. A fotóhoz kitömtem, azért ilyen duci. Kettő az egyben. Nem kifordítható, hanem átfordítható. Mindkét oldala más képet mutat, így lehet variálni. Az egyik oldalon egy nagy gumirozott zseb van egy kis filc-tüll virággal. Ja, és egy kis xszemes B-vel. :D

A másik oldalát fagyöngyök és hímzések díszítik, oldalt behúzva. Belül selyembélése van két zsebecskével. Az anyaga szép hímzett, halvány lila.

A fogótartónak 4 zsebe lett. A gyöngyfűzéshez szükséges szerszámoknak. Gumis a füle, hogy átérje mindet. Ezt is hímzéssel díszítettem.

Babra! Tetszenek?
Sajnálom, hogy ilyen sokára készültek el.
Remélem, elégedett leszel velük. :D
Köszönöm a cserét!

6 megjegyzés:

  1. De szép minden!
    A gyűrűpárnáért meg különösen odáig vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Igazából még mindig nem tértem magamhoz:) Tetszenek!! Mind, egytől egyig! Igazából a táska a szívem csücske, de a többi is csodás! A gyűrűpárna nagyon nagyon szép lett, egyszerű, de szuperelegáns, pont olyan szép mint ami a képen volt! Na jó nem áradozom tovább, majd ha élőbne is megszemlélhetem őket! Köszönöm a cserét, érdemes volt várni!!:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tuti kis csere-bere volt a Tiétek, meseszép lett a Te "feled" is, nálam is a tatyó a kedvenc!

    VálaszTörlés
  4. Mennyi gyönyörűség , annyira szépségesek ! Olyan ügyes vagy !

    A párna hihetetlenül elegáns, ha nem jó a fotó, milyen lehet eredetiben! A többi darab is... , na, szóval tetszik minden!

    VálaszTörlés
  5. De szépséges minden, de a pálmát a gyűrűpárna viszi.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online