2009. szeptember 15.

Apránként...


...mindenfélék készülnek ama bizonyos bazárba. :D
A minap karácsonyi képeslapokat készítettem.
Lesznek még másfajták is.
A betlehemes nem saját ötlet, egy könyvből vettem ki régen a sablont (most látom, hogy a fotón nem is jól hajtottam, a tetőnek kifelé kellene állnia :)).
Ti szívesen elküldenétek ezeket a lapokat szeretteiteknek, barátaitoknak?
Persze, minden elkészült portékámat nagyon szeretem, így ha nem lesz gazdájuk, boldogan birtoklom tovább mindet! ;D

9 megjegyzés:

  1. Én imádom az ilyenfajta képeslapokat, úgyhogy én tuti szivesen küldenék ilyet a szeretteimnek.

    VálaszTörlés
  2. Csinosak, én szívesen küldenék ilyesmit. :) És hogy te micsoda szorgalommal rendelkezel!
    Van egy tervem, ha kivitelezhető írok mélt... ;)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem szuper képeslapokat csináltál, én szivesen kapnék ilyeneket, küldeni meg főleg... Kedvencem a sapkás-kesztyűs, de a koris és a koszorús is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jópofák a képeslapjaid! Az én kedvencem a korcsolyás! Persze, hogy elküldeném, nagyon kedvesek és persze egyediek.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek és csodálom a kitartásodat és azt a sok munkát, amit beleadsz. Kívánom, hogy sikere legyen!!!
    ... és igen, nagyon szívesen küldenék én is ilyen képeslapokat karácsonyra.

    VálaszTörlés
  6. Hát ezek tényleg nagyon-nagyon helyesek...szeretem ezt a fajta letisztultságot...meg azt is,ha valaki felfedezi,hogy létezik karácsony arany és ezüst nélkül is:))

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszenek ezek az egyedi képeslapok. Örömmel küldenék ilyeneket.

    VálaszTörlés
  8. Naná, hogy elküldeném őket! A sapkáskesztyűs és a koris a kedvencem! Egyébként ezek nagyon hasonlítanak arra, amit tőled kaptam, és amit ki is raktam a polcra, hogy mindig szem előtt legyen:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ügyes és kreatív vagy. Nekem nagyon tetszenek
    Nem hogy szívesen küldeném, de szívesen kapnék is ilyen képeslapokat! :-)

    puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online