2009. szeptember 20.

Angyalka készülőben

Íme, félig kész állapotban az angyalkám!
De már nem bírtam, meg kellett mutatnom... ;)
Az egészet a Zsuzsától kapott lila Wisper fonal miatt találtam ki, mert mindenképp szerettem volna kipróbálni (és hát egy angyalka szárnya jutott eszembe róla...). :D
Hímzés közben folyton továbbgondolom, így elég sokszor kibontottam. (No meg el is rontom, a szárnyát is elszámoltam egy szemmel...) Emiatt kicsit lassan készül. Ezt a képecskét a bazáromba szánom (ha olyan lesz, hogy kiadhatom a kezeim közül), a publikus változata le lesz egyszerűsítve. :D
Egy Ninától vásárolt vászonra hímeztem, az angyalka haja is az ő fonalával készült. A szárnya Wisper fonal, a többi DMC. Lesznek még extra díszítő elemek is a képen. De, ahogy említettem, a free mintám kicsit egyszerűbb lesz.

10 megjegyzés:

  1. nagyon jó lesz ez is én már látom:)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik. Angyaliak a színei. :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Barbi, nagyon aranyos ez az angyalka, milyen ügyesen kitaláltad :)

    Most olvasok vissza... Sajnálom, ami a nagybátyáddal történt, remélem, hamarosan felépül!

    Bocsi, az előző én voltam, de töröltem, mert elgépeltem.

    VálaszTörlés
  5. Húúú,de tetszik! Tündéri tündérke!!! :o)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ügyes vagy! No és persze kreatív! Tetszik!:*)

    VálaszTörlés
  7. Jobbulást kívánok a nagybátyádnak!

    Az angyalka eddig szuper! Várom , milyen lesz készen!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online