2009. szeptember 22.

Angyal minta - szeretettel






Itt az angyalkám.
Friss, ropogós (háromszor átszerkesztve, mert annyira figyelmetlen voltam, irtóra fáj ma a fejem...)! :D
A színek között a 3. egy kóbor szimbólum, azt ott felejtsétek el. ;)
A színeket variáljátok kedvetek szerint. Lehet szőke is az angyal. Aki akarja, hagyja le a hópihéket, vagy akár eshet sűrűbben is a hó, satöbbi, satöbbi... A pöttyök (szem, hópihék, fenyődíszek) francia csomók.
Sikítsatok, ha valami nem érthető, vagy nem látható! :D
***
Apropó: minta...
A katica kisebb változata is elkészült.
Az megtaláljátok a blogom bal oldali sávjában lévő katicára kattintva, a megjelenő bejegyzés végén.
Mivel a kisebb változatot nem hímeztem ki, nem tudom, mennyivel kisebb a másikhoz képest, de kisebb...
(Ami késik, nem múlik: kihímzem majd a kisebb katicát és a nektek közétett angyal mintáját is és beszúrom a bejegyzésekbe. Majd...)
:D

***

Ó, és szeretettel várom továbbra is a mintáimból készült munkákat, ha valakinek kedve szottyan hozzájuk! :D

14 megjegyzés:

  1. Tüneményes lett .
    Olyan igazi ajándék osztó angyalka.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, a minta szuper lett!

    VálaszTörlés
  3. Húúúúúúúúúú! Csak ámulok! Angyali! Biztosan elkészítem. Köszi!:*)

    VálaszTörlés
  4. Jaj de cuki angyalka...már a katicádért is odavoltam(katica függő vagyok)de sajna Én ezt nem bírom megtanulni...egyszerűen nincs türelmem hozzá :-(
    Nagyon ügyes vagy,gratulálok :-D

    VálaszTörlés
  5. Naná,hogy kedvem szottyan ezt hímezni!!!!!
    Ez egy külön program ugye? HKár,jó lenne alkalmazni....
    Csodás lett és profi!!!Köszönöm!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Mammka! Kinyomozom neked, honnan töltöttem le, de nem ígérek semmit, mert már rég megvan, és nem jegyeztem fel a linket.

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon édes! Köszönöm, mentettem. :)

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett! Hatalmas köszönet érte!:)

    VálaszTörlés
  10. Barbi, ez annyira szuper lett! Viszem és tuti , hogy megcsinálom!

    VálaszTörlés
  11. Hogy te milyen nagyon ügyes vagy!!!Nagyonszép lett!!!

    VálaszTörlés
  12. Nekem is tetszik és nagyon szép fotót készítettél a kész angyalkádról!! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online