2009. szeptember 17.

Álomszép ajándékok






Megérkeztek fantasztikus Pif ajándékaim Zsuzsától!
Persze, már akkor sejtettem, hogy valami álom lesz, amit kapok, amikor jelentkeztem a játékra, hisz Zsuzsa munkái olyan szépek!
Teljesen odavagyok, meg vissza!!!!!
Kaptam egy gyönyörű tűpárnát!
És egy hardangeres zsákocskát tele csodás szépségekkel, amiket a hímzéseimhez, varrásaimhoz használhatok majd: nagyon kellemes színű, remek fonalakat, édes szívecske gombokat, Mill Hill gyöngyöcskéket és egy szép hímezhető szalagot!
Alig várom, hogy legyen időm felhasználni mindet ehhez-ahhoz!
Zsuzsa!
Hálás köszönet a bőkezűségedért, a gyönyörű hímzésekért, kedvességedért, hogy ennyi időt fordítottál rám!
Jó volt veled játszani!


10 megjegyzés:

  1. Én is csak ámulok a sok szépség láttán. csodásak!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Annyit nézegetlek benneteket, hogy egyszer kedvet kapok bökögetni. :)
    Egyébként eszembejutott, hogy egyszer volt nekünk egy ilyen minta készítő programunk, mert évekkel ezelőtt anyu könyvéből az egyik illusztrációt megcsináltam mintának, sőt félig készen is lett, de eluntam. :( Na, majd utána nézek. :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szép ajándékokat kaptál!

    VálaszTörlés
  4. Ezek tényleg álomszépek!!Minden nagyon- nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. sok-sok szépséget kaptál, használd őket egészséggel! gratula!

    VálaszTörlés
  6. Mesés ajándékokat kaptál, na de aki Zsuzsa PIF játékában vesz részt... :) :) Álomszép minden darab, használd őket egészséggel és készíts sok szépséget belőlük.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ajándékokat kaptál! Gyönyörűek ezek a kézimunkák és a zsákocska is csodaszép dolgokat rejtett!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz ajándékok! A tűpárna szuper!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online