2009. szeptember 24.

Ajándékaim a szép Itáliából





Tegnap megérkezek a SWAP2 ajándékaim Olaszországból, Tizianától! :D
El vagyok kényeztetve!
Múltkor Zsuzsa bőséges kis csomagja, most pedig sok-sok szépség Tizianától!
Külön öröm, hogy az egyik kedvenc országomból érkeztek mindezek, mert ha rájuk nézek, a napfényes Itália jut majd mindig eszembe...
Kaptam egy csodás pinkeepet, ami hátul zsebes, belefér egy (két) olló! :D
A pinkeephez illő szép kis ollóőr feszít az ollómon!
Küldött nekem gyönyörű Atalie fonalakat, csinos gombokat!
És hab a tortán a fantasztikus DMC fonalvágó! Vékony és vastagabb fonalakhoz is használható, nyakba akasztható. Este tettem rá láncot és ki is próbáltam, remek! :D
Kérdés, hogy hová rakjam ezután az ollókat... ;D
Szóval,
el vagyok kényeztetve! :D

Mille grazie Tiziana!
:D

8 megjegyzés:

  1. Micsoda szepsegeket kaptal :) Ilyen fonalvagot meg nem is lattam eddig, klassz lehet! Es a zsebes pinkeep... Minden nagyon szep!

    A vihancvideo pedig nagyon :) :) :)

    VálaszTörlés
  2. De szuper dolgokat kaptál! Használd őket egészséggel!

    VálaszTörlés
  3. Hű, tényleg szuper ajándékok! Én meg azt se tudtam , hogy létezik egyáltalán fonalvágó...

    VálaszTörlés
  4. Nos, Manka, eddig én sem! :D
    De most boldog tulajdonosa vagyok! :D

    VálaszTörlés
  5. Gratula a sok szép ajándékhoz!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Ciao Barbi, it was really a pleasure to have this swap with you!!! I am so glad that you liked it! Can you please summarize what you wrote in your post? Cheers!
    Tizy

    VálaszTörlés
  7. Szépeket kaptál Te is Barbi! Jó olvasni, hogy mennyire örültél neki!

    Mióta megérkeztek a kicsneid, az jár a fejemben, hogy valahogy viszonoznom kell. Majd kitalálok valamit ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy írtál! Gyere máskor is! :D

Keresztszemes készletek

Keresztszemes készletek
Kattints!
 

blogger templates | Make Money Online